„Vyriausybė savo darbus reklamuoja visų ketverių metų ciklo metu. Nemačiau, kad daugiamandatėje ar viendmandatėje būtų tokia partija, dalyvaujanti rinkimuose kaip Vyriausybė. Taip buvo visuomet ir nereikia į tai labai jautriai reaguoti oponentams“, – antradienį Seime sakė S. Skvernelis.
Opozicija: Vyriausybė reklamuoja „valstiečius“
Vis dėlto Seimo opozicijos atstovai tvirtina, kad toks Vyriausybės sprendimas yra Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) reklama.
Liberalų sąjūdžio narys Eugenijus Gentvilas, komentuodamas situaciją atkreipė dėmesį, kad analogišku klausimu jau yra buvęs precedentas Vilniaus savivaldybėje.
Tai nelygios konkurencinės sąlygos prieš rinkimus, tokie dalykai neturėtų vykti. Visokiais aplinkiniais keliais įvairios institucijos aukština Vyriausybės darbą.
„Visos tos reformos, kurias Vyriausybė yra atlikusi ir klausinėja bei reklamuoja jas, yra Valstiečių-žaliųjų partijos rinkimų programos stuburas. Iš esmės už mokesčių mokėtojų pinigus yra reklamuojama Valstiečių-žaliųjų partijos rinkimų programa. Tuo viskas pasakyta“, – tvirtino E. Gentvilas.
Jam pritarė ir socialdemokratas Algirdas Sysas. Politiko teigimu, situaciją turėtų vertinti Vyriausioji rinkimų komisija (VRK).
„Tai nelygios konkurencinės sąlygos prieš rinkimus, tokie dalykai neturėtų vykti. Visokiais aplinkiniais keliais įvairios institucijos aukština Vyriausybės darbą. Jeigu „valstiečiai-žalieji“ nedalyvautų rinkimuose, tai suprasčiau, bet kadangi jie dalyvauja rinkimuose, tai VRK turėtų griežčiau žiūrėti į tokius dalykus ir būti principinga“, – teigė socialdemokratas.
Vis dėlto jis tvirtino pasigendąs VRK principingumo.
„Principingumo šios komisijos atžvilgiu aš pasigendu nuo praėjusių rinkimų, kai tuos pačius faktus traktuoja labai skirtingai. Jei pasirodo Pijus ekrane, tai viskas gerai, jei pasirodo koks socdemas – tai blogai“, – ironizavo A. Sysas.
Portalas 15min.lt antradienį paskelbė, kad Vyriausybė užsakė savo kadencijos darbų reklamą televizijoje, radijuje ir viešajame transporte, kuri bus transliuojama nuo rugpjūčio 24 iki rugsėjo 30 d. Reklama eteryje kainavo 66,4 tūkst. eurų.
Naujausi komentarai