„Mums reikia ruošti ir technines, ir technologines priemones, kad būtų galima sklandžiau derinti darbą nuotoliu ir kontakte“, – antradienį Seime žurnalistams sakė Ingrida Šimonytė.
Anot jos, iki šiol tam nepasirengta, todėl mokytojas negali vienu metu mokyti vaikų klasėje ir esančių namuose.
„Kas buvo problema dabar, nes nebuvo tam pasiruošta, tai yra vienu metu mokytojui (neįmanoma – BNS) dėstyti pamoką vaikams, sėdintiems klasėje, ir vaikams, esantiems nuotolyje. Nebuvo tam tiesiog techninių galimybių, ir tai yra didelė problema, nes nuo kai kurių tėvų sprendimų ir įsitikinimų apie testavimą ir apie tai, kad smegenys yra kažkur nosyje, deja, susidaro tokia situacija, kad kiti vaikai negali grįžti į mokyklas“, – tvirtino Vyriausybės vadovė.
Nuo kai kurių tėvų sprendimų ir įsitikinimų apie testavimą ir apie tai, kad smegenys yra kažkur nosyje, deja, susidaro tokia situacija, kad kiti vaikai negali grįžti į mokyklas.
Anot jos, neaišku, kokia bus epidemiologinė situacija rudenį.
„Gali susidaryti kokioje nors savivaldybėje židiniai, ir to mišraus ugdymo gali reikėti“, – sakė I. Šimonytė.
Ji taip pat atkreipė dėmesį, kad kol kas nežinia, ar bus priimtas sprendimas Europos mastu skiepyti vaikus nuo COVID-19.
Anot premjerės, jeigu toks sprendimas ir būtų, skiepų sulauktų tik dalis vaikų, o sprendimą dėl jų skiepijimo priimtų tėvai.
„Apskritai mišriam ugdymui turi būti pasiruošta, mano supratimu, ir dėl kitų dalykų. Pavyzdžiui, dėl tos pačios gripo epidemijos. Nemanau, kad būtų žalinga turėti algoritmus, kurie leidžia sklandžiai daliai mokinių mokytis kontaktu, daliai – ne“, – tvirtino I. Šimonytė.
Dėl COVID-19 pandemijos ir karantino ribojimų Lietuvoje ugdymo procesas sutrikdytas nuo praėjusių metų pavasario. Šiuo metu leista į klases grįžti pradinukams ir abiturientams, tačiau daliai jų privalu testuotis.
Naujausi komentarai