Pradedamas laivybos sezonas vidaus vandens keliuose. Nuo šeštadienio vandeniu bus galima pervežti keleivius ir krovinius. Tam paruošta 385 kilometrai valstybinės reikšmės vandens kelių. Laivakeliai jau paženklinti: dešiniąją pusę žymi raudoni, kairiąją – žali ženklai. Šiemet daugiau nei visuomet šviečiančių ženklų – jais pažymėtuose ruožuose laivai galės plaukioti visą parą. Kiek vėliau, gegužės viduryje, navigacija prasidės Neryje, Vilniuje, tarp Žaliojo ir Valakampių tiltų.
„Vandens keliai tikrai yra paruošti ir ne paskutinę dieną pasiruošėm, ruošiamės visą žiemą: ruošėm laivus, techniką. O jeigu išplauksim į Nemuną, į vandens kelią, matysim, kad jau yra sustatyti vandens kelio ženklai, kurie vadinami bojomis“, – sakė Vidaus vandens kelių direkcijos Vandens kelių tarnybos viršininkas Aurelijus Rimas.
Prasidėjęs laivybos sezonas Kaune bus intensyvesnis nei anksčiau. Siūloma naujų pramogų ir maršrutų. Vienas jų – kelionės laivu „Kaunas“. Siūlomos net trys kryptys: pasiplaukiojimas po Kauno senamiestį, kelionės į Kačerginę ir Raudondvarį. Kelionė pasirinktu maršrutu vienam žmogui atsieis nuo trijų iki 12-os eurų.
„Kaip ir iki šiol mūsų laivas „Perlas“ vykdys užsakomąsias keliones pasirinkus laiką, datą, norimą maršrutą, o laivas „Kaunas“ nuo šio sezono pradės laivybą pirmą kartą ir plaukios kasdieniniais reguliariais maršrutais nuo Senamiesčio prieplaukos“, – sako „Nemunas Travel“ direktorė Aida Tijušienė.
Dvigubai daugiau kelionių numatoma maršrutu Kaunas – Birštonas.
„Rezervacijos pildosi tokiu greičiu, kad mes nustebinti. Turime užklausų iš Vokietijos bei Japonijos firmų, kad tie žmonės, kurie atvažiuoja į Lietuvą, galėtų pamatyt ją ir iš kitų kampų“, – stebisi Kauno turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro vadovas Sigitas Sidaravičius.
Kauno marių uostuose įsikūrę laivininkai taip pat sukruto. Jie kelionėms vandeniu siūlo išsinuomoti laivų, rengia kitokių pramogų. Pavyzdžiui, organizuoja pavienes ar kolektyvines žvejybas.
„Šį sezoną tikimės, kad kauniečiai pagaliau sužinos, jog Kaune yra ne vienas uostas ir ne vienas maršrutas, kad pradės aktyviai žiūrėti, nes uostuose siūloma labai daug paslaugų“, – tikisi Kauno pramoginių laivų asociacijos prezidentas Ričardas Liubinskas.
Nemune nuo Jurbarko iki Kauno planuojama palaikyti metro dvidešimties gylį, Nemune nuo Jurbarko iki Atmatos žiočių – pusantro, Kuršių mariose – dviejų metrų gylį.
Naujausi komentarai