Liberalai plakatus apie šeimą tik santuokoje vadina išlaidavimu Pereiti į pagrindinį turinį

Liberalai plakatus apie šeimą tik santuokoje vadina išlaidavimu

2012-03-14 20:21
Liberalai plakatus apie šeimą tik santuokoje vadina išlaidavimu
Liberalai plakatus apie šeimą tik santuokoje vadina išlaidavimu / Shutterstock nuotr.

Liberalų sąjūdžio frakcija nepateisinamu išlaidavimo atveju laiko Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimą skirti 24,7 tūkst. litų socialinės reklamos kampanijai „Apsaugokime santuoką – išsaugosime Lietuvą“, teigiama išplatintame pranešime.

 

Liberalų sąjūdžio frakcijos seniūno pavaduotoja Dalia Kuodytė sako, kad iš viešų ministerijos paaiškinimų šios akcijos potekstė tapo visiškai aiški – ja bandoma dar kartą įteigti visuomenei, kad šeima įmanoma tiktai sudarius santuoką.

Seimo Žmogaus teisių komiteto narė D. Kuodytė tokius Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiksmus vertina itin neigiamai. Ypač  dėl to, kad minėtoji ministerija iki šiol neranda lėšų gyvybiškai svarbiems projektams – pavyzdžiui, socialinės pagalbos centrų nuo smurto nukentėjusiems žmonėms steigimui Lietuvoje.

D. Kuodytė neatmeta, kad socialinė kampanija „Apsaugokime santuoką – išsaugosime Lietuvą“ būtent dabar pradėta turint konkrečių tikslų – Seimo pavasario sesijoje planuojama svarstyti Konstitucijos pataisą, kuria siūloma šeimą išimtinai susieti su santuoka.

Liberalė D. Kuodytė atkreipia dėmesį, kad tokiu būdu pažeidžiami ne tik šeimos vertybes puoselėjančių nesusituokusių porų, nepilnų šeimų ir jose gyvenančių vaikų interesai, bet ir ignoruojama autoritetingų institucijų oficialiai išreikšta pozicija.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) dvylikoje Lietuvos miestų rengia socialinės reklamos kampaniją „Apsaugokime santuoką – išsaugosime Lietuvą“.

Plakatai su tokiu šūkiu eksponuojami didžiuosiuose šalies miestuose: 40 plakatų yra Vilniuje, po 15 Kaune ir Klaipėdoje, aštuoni Šiauliuose, septyni Panevėžyje, keturi Alytuje, trys Marijampolėje, po du Utenoje ir Tauragėje, po vieną Mažeikiuose, Jonavoje, Kėdainiuose, BNS informavo ministerija. Jos teigimu, socialinė reklama truks dvi savaites. Ministerijai iki mokesčių ši kampanija kainavo 24,7 tūkst. litų.

SADM teigimu, kampanijos metu tikimasi „sulaukti aktyvios visuomenės diskusijos apie santuokos ir šeimos svarbą ir tokiu būdu stiprinti šeimos bei santuokos institutą“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra