„Labai dideli kontrastai yra tarp mokyklų finansavimo ir mokinių pasiekimų“, - teigė ministras ketvirtadienį Seime vykusioje Vyriausybės valandoje, pridurdamas, kad tai reikia įveikti sutelkus jėgas su savivaldybėmis.
„Nereikėtų izoliuoti vaikų, kurių pasiekimai žemi (...). Reikėtų peržiūrėti kiekvienoje savivaldybėje, kaip strateginį planą koreguoti mokinių labui“, - pridūrė jis.
Sprendžiant socialinius mokytojų klausimus, ministras įvardija konkrečias priemones: papildomos kvalifikacijos bet kuriam mokytojui suteikimas nemokamai, jam pageidaujant tapti socialiniu pedagogu, mokytojo padėjėju arba mokinio asistentu. Kartu, teigia jis, būtina skatinti savivaldybes mokyklų tinklą tvarkyti protingai, o jungtinių mokyklų modeliai taip pat yra gera priemonė.
„Tai yra visas kompleksas priemonių, nukreiptas į teisingesnį finansavimą, mažinantį mokinių pasiekimų skirtumus, kurie Lietuvoje iš tikrųjų labai dideli“, - konstatavo A. Monkevičius.
Naujausi komentarai