Kaip antradienį pranešė įstaiga, ši tvarka padės geriau įvertinti asmens poreikius ir užtikrinti tikslesnį vertinimą.
„Pastebėjome, kad gyvai bendraudami, o ne telefonu, mūsų specialistai gali greičiau ir tiksliau suprasti, ar asmeniui viskas suprantama, ar reikalingi papildomi paaiškinimai ar daugiau laiko“, – pranešime cituojama Agentūros direktoriaus pavaduotoja Jelena Ivančenko.
Anot agentūros, klausimyno pildymas – jautrus procesas, apimantis įvairias žmogaus gyvenimo sritis – nuo kasdienės buities iki dalyvavimo socialinėje aplinkoje, todėl labai svarbu, kad žmogus pasitikėtų vertintoju, jaustųsi išgirstas ir suprastas.
Pensinio amžiaus asmenims klausimynus pildo savivaldybių ar jų įgaliotų įstaigų socialiniai darbuotojai.
Agentūros teigimu, klausimyno pildymo vizitas bus derinamas individualiai: asmeniui pateikus dalyvumo ar neįgalumo lygiui nustatyti reikalingus dokumentus, su juo susisieks Agentūros darbuotojas ir pasiūlys tinkamiausią laiką.
Agentūra rekomenduoja dokumentus pateikti elektroninėmis ryšio priemonėmis, tokiu atveju nereikės vykti du kartus: pateikti prašymo ir pildyti klausimyno.
Išimtiniais atvejais klausimynas gali būti pildomas ir nuotoliniu būdu: elektroninėmis ryšio priemonėmis – telefonu arba vaizdo skambučiais – užtikrinant gyvo vaizdo, teksto ir balso perdavimą realiuoju laiku.
Nuotoliniu būdu klausimynas galės būti pildomas, pavyzdžiui, tais atvejais, kai kai dalyvumo lygis (suaugusiems) vertinamas ne pirmą kartą, asmeniui ankstesnio vertinimo metu buvo nustatytas 0–25 proc. dalyvumo lygis, ir jei dėl sunkios sveikatos būklės jis negali atvykti į agentūrą.
Naujausi komentarai