Visą lapkričio mėnesį įmonės degalinėse apsilankę klientai balsuodami galėjo išreikšti savo nuomonę apie įmonės socialinės atsakomybės iniciatyvas, pasirinkdami iš trijų alternatyvių pagalbos vaikams projektų. Apklausoje dalyvavo beveik 90 tūkstančių klientų, iš kurių 56 proc. pritarė, kad bendrovė tam numatytas lėšas skirtų būtent naujiems vaikų dienos centrams steigti.
Vaikų dienos centrų trūkumas išlieka didele problema šalyje. Socialinės rizikos šeimose auga per 19 tūkstančių vaikų, o šiuo metu veikiantys 250 dienos centrų gali patenkinti vos trečdalį realaus poreikio.
Apklausos rezultatai tik įrodo, kad mažamečių ir mokyklinio amžiaus vaikų saugumas, smurtas artimoje aplinkoje yra viena opiausių problemų regionuose. Bendrovė padės įkurti daugiau saugių salelių regionų vaikams, kur jie galės paruošti pamokas, pavalgyti, bendrauti, žaisti, lavintis. Planuojama, kad pirmasis vaikų dienos centras duris atvers dar šiemet, o per metus bus įsteigti trys tokie centrai.
Nemažiau svarbus ir socialinių darbuotojų ugdymas. 27 proc. bendrovės klientų balsuodami pasisakė už investicijas į socialinių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą. Specialistų, dirbančių su socialinės rizikos šeimose augančiais vaikais, jau kurį laiką trūksta, neretai jie dirba su per dideliu skaičiumi šeimų. Taip ne visuomet suteikiama pakankamai dėmesio vaikams, kurie jo labiausiai stokoja.
Kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ambasadoriaus žurnalisto Andriaus Tapino iniciatyva lankyti atokias mokyklas sulaukė 17 proc. „Statoil“ degalinių klientų palaikymo. Kitų metų sausį startuosiančio projekto „Padrąsinti. Įkvėpti. Palaikyti“ tikslas – į šimtą šalies mokyklų nemokamai atvežti žymius jaunus žmones, kurie mokiniams papasakotų savo sėkmės istorijas. Šiai iniciatyvai įgyvendinti bendrovė padovanos 1500 litrų degalų.
Kampanija „Už saugią Lietuvą“ ypatingą dėmesį skiria kovai su smurtu artimoje aplinkoje, priklausomybėmis, savižudybėmis, skatina globoti ir įsivaikinti.
Naujausi komentarai