Uostas ir miestas
Šalia vandenvietės kraus laivus
Malkų įlankoje Vilhelmo kanalo žiotyse bus statoma nauja 10 metrų gylio krantinė. Miesto tarybos teritorijų planavimo komitete niekas dėl to neprieštaravo, sumanymams pritarė ir pietinei miesto daliai vandenį III vandenvietėje iš Vilhelmo kanalo imanti „Klaipėdos vandenų“ bendrovė.
Lietuvos energetikos instituto Hidrologijos laboratorijos vedėjas profesorius Brunonas Gailiušis, kuris yra nuolatinis uosto gilinimo darbų projektų rengėjas, įtikino, kad naujos krantinės statyba Vilhelmo kanalo žiotyse iki pat Perkėlos gatvės nepadarys jokios įtakos vandenvietei. Nors III vandenvietė ir Malkų įlanka yra greta, tačiau tiek gruntinius, tiek paviršinius vandenis pagal geologų tyrimus, atliktus prieš 7 metus, skiria nepralaidus gruntas.
Vilhelmo kanalą nuo Malkų įlankos skiria rankiniu būdu reguliuojama užtvara. Pavasarį Vilhelmo kanale susikaupęs aukštas vanduo išleidžiamas į Malkų įlanką, o iš jos, kai iš jūros vanduo teka į Kuršių marias, užterštas vanduo į kanalą neįleidžiamas. „Klaipėdos vandenų“ bendrovė sutiko leisti statyti Vilhelmo kanalo žiotyse naują krantinę tik kai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija įrengs automatinę vandens lygio reguliavimo tarp Malkų įlankos ir Vilhelmo kanalo sistemą.
Nauja krantinė Vilhelmo kanalo žiotyse gali būti pradėta statyti jau kitais metais. Ji reikalinga Klaipėdos terminalo grupės bendrovei, kuri prie naujos krantinės kraus konteinerius.
Naujausi komentarai