Vėluojančius laiko nepatikimais Pereiti į pagrindinį turinį

Vėluojančius laiko nepatikimais

2007-08-10 09:00

Dienos rūpestis

Vėluojančius laiko nepatikimais

Paskolų įmokas laiku nemokantys bankų klientai rizikuoja susiteršti reputaciją.

Dėl to ateityje paskolą gauti taps sudėtingiau.

„DnB Nord“ banko atstovas spaudai Andrius Vilkansas teigė, kad jei žmogus nesilaiko sutartyje numatytų sąlygų ir vėluoja mokėti įmokas, jų atidavimo terminai sutartyje gali būti pakeisti.

Kadangi kreditai, ypač būsto, yra išduodami ilgam laikotarpiui, pasitaiko pačių įvairiausių sunkumų, dėl kurių klientas gali vėluoti atsikaityti. Tačiau nemokių klientų vis mažėja, nors paskolų palūkanos didėja.

Bankas yra suinteresuotas, kad būtų pasiektas geranoriškas sprendimas. Todėl per pirmas 45 dienas nuo to laiko, kai įmoka vėlavo, žmogui yra išsiunčiami du laiškai.

Susidūrus su sunkumu, A.Vilkansas patarė kreiptis į aptarnaujantį vadybininką, informuoti apie susidariusią situaciją ir ieškoti bendro sprendimo.

Viena iš galimų išeičių – paskolą restruktūrizuoti – tai yra pakeisti mokėjimo grafiką arba papildomai ką nors užstatyti.

Jeigu paskolos vis dėlto nesugebama grąžinti, yra suteikiama galimybė parduoti užstatytą turtą ir atsiskaityti su banku. Įkeisto turto vertė per kelis metus būna išaugusi, todėl ji būna didesnė nei įsiskolinimas.

A.Vilkansas teigė, kad visi klientai pasinaudoja galimybe patiems parduoti užstatytą turtą ir atsiskaityti bankui už paskolą.

„Svarbiausia nesislapstyti, o derėtis su bankininkais. Jeigu žmogus vengia tai daryti, tada kreipiamasi į teismą. Jeigu per 180 dienų žmogus nesiima jokių veiksmų, jis gali patekti į skolų registrą kaip nepatikimas klientas. Tokiam klientui atėjus skolintis kitą kartą į akis bus pažiūrėta du kartus“,- aiškino A.Vilkansas.

Tokių klientų pasitaiko itin retai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų