Vakar išplatintas atviras Gedimino Žiemelio laiškas sukėlė nemenką ažiotažą. Dėl "flyLAL" bankroto kaltinami asmenys akcininko laišką vadina desperatišku veiksmu.
"Laiške buvusiems klientams" įvardijami konkretūs asmenys, kurie, pasak G.Žiemelio, yra kalti, kad žlugo skrydžių įmonė. Į sąrašą pateko Latvijos susisiekimo ministras Ainaras Šleseris, buvęs Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovas Mindaugas Ivanauskas, neva entuziastingai atstovavęs "airBaltic" interesams, ir, kaip teigiama, Latvijos bendrovės interesams pataikavę ir turintys naudos iš "flyLAL" bankroto Lietuvos piliečiai: europarlamentaras Arūnas Degutis, kuriam priklausanti įmonė "RSS Motors" tiekia degalus Vilniaus oro uoste "airBaltic" orlaiviams, Susisiekimo ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas, neva aktyviai siekęs, kad "airBaltic" kuo greičiau pradėtų veiklą Lietuvos rinkoje, Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė, esą "trukdžiusi rasti kompromisą tarp bendrovės "flyLAL" ir valstybinių institucijų".
Laiške užsimenama, kad išvardyti asmenys, proteguodami "flyLAL" konkurentą, galėjo turėti finansinių interesų. G.Žiemelis dienraščiui sakė negalintis šimtu procentų patvirtinti, kad "airBaltic" ar su šia bendrove susiję asmenys davė kyšius minėtiems asmenims. Tačiau finansinė nauda esą aiški.
"Europarlamentaro A.Degučio įmonė pilsto degalus "airBaltic" lėktuvams. Ar čia ne finansinė nauda? Be to, daug ką paaiškina ir A.Degučio pasakymas, kad "flyLAL privatizavo ne tie asmenys", – dienraščiui kalbėjo G.Žiemelis.
Anot jo, po to, kai 2004 m. tuometės "Lietuvos avialinijos" (LAL) "Arijui" pardavė oro bendrovę "Lietuva", ši buvusiai savininkei už maždaug 9 mln. litų išnuomojo lėktuvą, nors LAL tada jų turėjo net per daug. Taip buvo bandoma padaryti ir taip nuostolingą LAL dar mažiau patrauklia bei ją pigiai privatizuoti.
"Nežinau, kam buvo skirta įmonė, bet tuometė Susisiekimo ministerija, o ypač aviaciją kuravęs V.Šalauskas, apie viską žinojo, ir leido ją nustekenti, nemokėti nei oro uostui, nei "Oro navigacijai", – tikino vienas "flyLAL" savininkų.
"flyLAL Group" valdybos pirmininkas laiške taip pat atmeta įtarimus, kad "flyLAL" vadovai atskyrė nuo skrydžių bendrovės pelningai veikiančias įmones, sąmoningai sukėlė įmonės bankrotą ir pardavinėjo lėktuvų bilietus, žinodami, kad gresia nutraukti įmonės veiklą. Už tokius teiginius, pasirodysiančius viešumoje ar išsprūsiančius iš politikų lūpų, G.Žiemelis žada atsilyginti ieškiniu.
Tadas Vizgirda
Aiškiai matyti, kad šis laiškas pateiktas kaip užsakomoji reklama, o reklamos turinio mes nelinkę komentuoti. Atmetame jau ne kartą girdėtus, visiškai nepagrįstus kaltinimus ir nenorime veltis į žodžių karą. Tikimės, kad ponas G.Žiemelis supranta mestų kaltinimų rimtumą ir yra pasirengęs prisiimti už juos atsakomybę.
Valdemaras Šalauskas
Tiesą pasakius, nežinau, ką ten ponas Žiemelis kaltina, bet pirmiausia turbūt reikėtų pažiūrėti į save. Apskritai pastaruoju metu iš jų ("flyLAL" ir jos akcininkų – red. past.) pateikiamos informacijos galima susidaryti įspūdį, kad dėl įmonės problemų kalti visi aplinkiniai, tik ne jie patys. Ką galiu atsakyti į tuos kaltinimus ir teiginius apie finansinius interesus? Jei aš sakysiu, kad yra balta, jis (G.Žiemelis – red. past.) sakys, kad yra juoda. Jei sakysiu, kad yra juoda, jis tvirtins, kad yra balta. Galiu tik akcentuoti, kad kol kuravau aviacijos sritį, tai buvo ir plėtros strategijos, ir planai, ir visa kita. O kad jie ("flyLAL" akcininkai – red. past.) nedarė to, kas buvo liepta, tai jau kitas reikalas.
Arūnas Degutis
Su europarlamentaru A.Degučiu ir jo biuro darbuotojais vakar dienraščiui susisiekti nepavyko.
Naujausi komentarai