Lygiai prieš dvidešimt metų Čikagos automobilių parodoje pirmą kartą buvo pristatyta vienas sėkmingiausių XX amžiaus pabaigos - XXI pradžios mašinų, Europoje žinoma „Mazda MX-5“, JAV - „Miata“, o Japonijoje „Roadster“ vardais. Tąkart stilingas ir nebrangus kabrioletas sulaukė didžiulio susidomėjimo ir palankių ekspertų atsiliepimų, paskatinusių „Mazda“ pradėti serijinę šio modelio gamybą.
Japonai neslėpė, kad konstruodami naują ratuotį įkvėpimo sėmėsi žiūrėdami į klasikinius britų roadsterius, gamintus 60-70 praėjusio šimtmečio metais. Išvydę galutinį produktą patys anglai pripažino, kad „Mazda MX-5“ galima laikyti savotiška kadaise garsaus „Lotus Elan“ reinkarnacija.
Antrosios kartos „Mazda MX-5“ pasirodė 1997-aisiais Frankfurto automobilių parodoje,o lig šiol leidžiamas trečiosios kartos modelis debiutavo 2005-ųjų pavasarį Ženevoje. Per dvidešimt pastarųjų metų iš viso buvo pagaminta daugiau kaip 850 000 mašinų, pelniusių „Mazda MX-5“ populiariausio roadsterio per visą automobilizmo istoriją titulą. MX-5 tapo kultiniu automobiliu ir lig šiol turi daugybę gerbėjų visame pasaulyje.
Gimtadienį „Mazda MX-5“ ketina švęsti birželio mėnesį legendinėje Le Manno žiedinių lenktynių trasoje Prancūzijoje. Čia turėtų būti pristatyta ribota 200 automobilių jubiliejinė serija.
Naujausi komentarai