Briuselio autosalone, Belgijoje, prancūzų gamintojų susivienijimas „PSA Peugeot Citroen“ pristatė serijinę miesto elektromobilio „C-Zero“ versiją.
Modelis yra sukurtas „Mitsubishi iMiEV“ pagrindu, kaip ir „Peugeot iOn“ elektromobilis, buvo pristatytas anksčiau, rašo autobild.lt.
Masinė „C-Zero“ gamyba numatyta 2010 metų II pusėje ir yra kompanijos strategijos, kurios esmė – mažinti išmetamo anglies dvideginio kiekį, dalis.
„Citroen C-Zero“ yra vien tik elektra varomas automobilis, turintis 47 KW (64 AG ECC, esant 3 000 – 6 000 aps./min.) variklį su 180 Nm sukimo momentu (esant 0 – 2 000 aps./min.).
Galia perduodama galiniams ratams per pastovaus greičio reduktorių. Varikliui energiją tiekia naujos kartos ličio-jonų baterija. Ji sudaryta iš 88,50 Ah galios celių. Ličio-jonų baterija yra įmontuota automobilio centrinėje dalyje. Nepilnas baterijos pakrovimas neturi įtakos jos ilgaamžiškumui.
Lengva įkrauti
„Citroen C-Zero“ baterija įkraunama labai paprastai – naudojant 220 V elektros lizdą. Visiškas baterijos įkrovimas trunka 6 valandas, o 80 proc. įkrovimas trunka 30 min. Tam naudojamas papildomas išorinis vienos fazės elektros prietaisas, tiekiantis 400 V 125 A srovę.
Užvesti automobilį taip pat labai paprasta. Vairuotojui pasukus užvedimo raktelį, garsinis signalas patvirtina, kad automobilis užvestas. Tradicinis degalų matavimo prietaisas yra pakeistas baterijos įkrovimo indikatoriumi.
Miesto automobilis
Automobilio ilgis – 3.48 m, apsisukimo spindulys tik 9 m. Maksimalus „Citroen C-Zero“ greitis – 130 km/val., nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 15 sek., o nuo 60 iki 90 km/val. – per 6 sek.
„Citroen C-Zero“ įvertins pirkėjai, ieškantys automobilio su labai mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. Automobilyje yra keturios tikros sėdimos vietos, 166 litrų bagažinė. Įranga: ABS, TCS, ESP, 6 saugos oro pagalvės, oro kondicionierius, elektra valdomi langai ir kt.
Naujausi komentarai