„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai Pereiti į pagrindinį turinį

„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai

2013-03-19 16:00
„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai
„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai / "Klaipėdos naftos" nuotr.

Antradienį prie bendrovės „Klaipėdos nafta“ valdomos antrosios terminalo krantinės prisišvartavo vienas didžiausių įmonės istorijoje 158 tūkst. tonų talpos tanklaivis „SPYROS K“.

„Prisišvartavęs tanklaivis - vienas didžiausių „Klaipėdos naftos“ istorijoje. Kaip tik šiuo metu į jį kraunamas naftos produktų krovinys. Pastarasis faktas džiugina, nes tai parodo, jog bendrovė ir Klaipėdos uostas yra pajėgūs priimti ypač didelius tiek dydžiu, tiek ir tūriu tanklaivius bei juos operatyviai aptarnauti“, - kalbėjo bendrovės„Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Planuojama, jog tanklaivio talpos bus užpildytos apie 94 tūkstančius tonų naftos produkto  – mazuto – tiek kiek leidžiama pagal Uosto kapitono nustatytą maksimalią laivo grimzlę (12,5 m) prie įmonės krantinių. Šį naftos produktą į „Klaipėdos naftos“ talpyklas „Lietuvos geležinkeliais“ atvežė bendrovės partneris – Šveicarijos įmonė „Litasco“ S.A.

Pasak Masiulio, technologinių procesų efektyvus valdymas, puiki specialistų kvalifikacija bei jų operatyvumas tiesioginiame darbe, gamybos sąnaudų vykdymo kontrolė - tai bene svarbiausi faktoriai, padedantys siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinto tanklaivių srauto.

Prisišvartavusio giganto parametrai: ilgis - 274 m., o plotis - 48 m. Palyginimui pagal tanklaivio parametrus jo denyje tilptų beveik dvi futbolo aikštės ir jis yra tik 16 metrų trumpesnis nei Klaipėdoje planuojamas 2014-aisiais metais prišvartuoti SGD laivas–saugykla su dujinimo įranga.

Iki šių metų kovo vidurio prie bendrovės krantinių švartavosi 58 tanklaiviai. Planuojama, jog gigantiškų tanklaivių švartavimasis prie bendrovės krantinių ateityje didės.

Bendrovė „Klaipėdos nafta“ su Klaipėdos uostu bendradarbiauja siekiant vykdyti tolimesnį uosto akvatorijos prie įmonės krantinių Nr.1 ir Nr.2 gilinimą bei naujos „nulinės“ krantinės (Nr.0) statybą. Tai leistų į tokio tipo tanklaivius krauti daugiau eksportuojamų produktų (tokio tipo tanklaivis esant leistinai 17 metrų grimzlei galėtų plukdyti iki 160.000 tonų  naftos produktų), tokiu būdu būtų mažinami klientų patiriami jūrinės logistikos kaštai vienai pakrautai produkto tonai bei didinamas Klaipėdos uosto ir Lietuvos, kaip tranzitinės šalies, patrauklumas ir konkurencingumas.

Valstybei priklauso 72,32 proc.  „Klaipėdos naftos“ akcijų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų