Vilniuje rengiama diskusija, kurios metu bus siekiama pristatyti aukštojo mokslo reformos rezultatų analizę, įvertinti įgyvendinimo sėkmes ir nesėkmes.
Diskusija organizuojama Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institute (Vokiečių g. 10) ketvirtadienį 15 val.
Renginyje pranešimus skaitys švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Švietimo politikos centro vadovė doc. dr. Lilija Duoblienė bei VPVI analitikai, TSPMI dėstytojai: dr. Žilvinas Martinaitis bei doktorantė Dovilė Žvalionytė.
„Nuo Mokslo ir studijų įstatymo, kaip pamatinio visos aukštojo mokslo reformos dokumento, priėmimo praėjo kiek daugiau nei metai. Vertinti reformos poveikį dar anksti. Pirmų kokybinių pokyčių tikimasi tik 2011 m. Tačiau 2010 m. įvykęs studentų priėmimas, jau daugiau nei metus veikianti paskolų sistema leidžia įvertinti, kaip vyksta reformos įgyvendinimas“, - rašoma organizatorių išplatintame pranešime.
Aukštojo mokslo reforma susilaukia kontraversiškų vertinimų – nesutariama, ar naujoji finansavimo sistema iš tiesų skatina studentų migraciją, ar ji užtikrina pakankamą aukštojo mokslo fiksavimo lygį, ar ji užtikrina galimybę geriausiems absolventams studijuoti jų pasirinktą specialybę ir panašiai. Nors statistinių duomenų atskleidžiamas tendencijas galima įvairiai interpretuoti, vertinant aukštojo mokslo reformos įgyvendinimą labiausiai trūksta objektyvaus, sisteminga duomenų analize pagrįsto situacijos ir reformos rezultatų aprašymo.
Naujausi komentarai