Pavadinta "You've got fail" ši antireklama nukreipta prieš vieną populiariausių pasaulio pašto tarnybų "Gmail". Reklama akivaizdžiai nukreipta prieš stiprėjančias vartotojų duomenų apsaugos nuotaikas ir interneto vartotojų nepasitenkinimą, kai jų privatūs duomenys tampa vos ne korporacijų nuosavybe.
Reklamos herojus "Gmail Man" pasitenkindamas skaito visų laiškus, ieško raktinių žodžių, kad galėtų šiais pasinaudoti kurdami tikslinę reklamą savo vartotojams. Diena.lt rašė, kad pasaulis turėtų saugotis tokių pavojingų kompiuterinių algoritmų.
Iš vienos pusės "Microsoft" yra teisi, teigdama, kad toks "Gmail" elgesys yra neetiškas ir netgi galbūt pavojingas. Kitavertus "Gmail" niekada nepasižymėjo įkyriu reklamos brukimu. Mažai vartotojų išvis pastebi, kad jų "Gmail" pašto dėžutė jiems kažką siūlo.
Kitas lazdos galas - vietoj to, kad "Microsoft" imtų ir sukurtų geresnį produktą, ji tiesiog kuria antireklamą.
Stovyklą galime pasirinkti kiekvienas pats.
Naujausi komentarai