Įdomų tyrimą atliko bendrovė „Napkin Labs“, užsiimanti programėlių kūrimu “Facebook” socialiniame tinkle. Buvo ištirta daugiau nei 50 skirtingų įmonių ir organizacijų “Facebook” fanų puslapių, siekiant išsiaiškinti, kiek iš tų gerbėjų yra iš tikro aktyvūs ir “naudingi”.
Pasirodo, kad vidutiniškai vos 6 procentai visų gerbėjų bent kartą per visą puslapio gyvavimo istoriją pareiškia savo aktyvumą: paspaudžia “Like”, pakomentuoja ar pasidalina jūsų įrašais savo sienoje. Dar daugiau – iš tų šešių procentų vidutinis aktyvumas yra vienas veiksmas (iš viršuje išvardintų) per du mėnesius. Taigi, dar kartą įrodoma, kad “Facebook” gerbėjų skaičius, kuriuo dažnai mėgstama girtis, tikrai nereiškia, kad tiek turite ir realių gerbėjų – t.y. tų, kurie aktyviai bendrauja su jūsų organizacijos atstovais socialiniame tinkle.
Dar kitas atradimas – taip pavadinti “supergerbėjai”. Tyrime dalyvavo “Facebook” puslapiai tikrai didelių kompanijų, kurios vidutiniškai turi nuo 200 000 iki 1 milijono gerbėjų, tai praktiškai kiekvienu atveju aktyviausių gerbėjų dvidešimtukas buvo dešimtis ar net šimtus kartų aktyvesnis už “įprastus” gerbėjus, kurie tik kartais užeidavo ir ką nors retsykiais pakomentuodavo. Esmė tame, kad labai maža dalis gerbėjų yra tikri organizacijos fanai, kuriems patinka jų veikla, kurie pasiruošę ja dalintis, komentuoti, persiųsti draugams ir kitaip daryti nemokamą reklamą puslapiui.
Naujausi komentarai