Pasak „Tallinna Linnatranspordi“ vadovo Deniso Borodičo, dabar elektrobusų kainos, priklausomai nuo gamintojo, skiriasi smarkiai – nuo 150 tūkst. eurų Kinijos gamybos iki 500 tūkst. eurų Vakarų gamybos.
„Kita vertus, naujų technologijų produktai pinga kasmet. Elektrobusus jau pradedama naudoti masiškai, o jų gamybos apimtims didėjant, kainos mažės“, – sakė D. Borodičas.
„Tallinna Linnatranspordi“ ir valstybinis energetikos koncernas „Eesti Energia“ pasirašė susitarimą dėl elektrobusų Taline bandomojo projekto įgyvendinimo, kurio tikslas – rasti efektyviausius elektrobusų įkrovos sprendimus, juos kol kas naudojant viename arba dviejuose maršrutuose.
Anot D. Borodičo, pirmąją dešimtį elektrobusų šiam bandomajam projektui tikimasi sulaukti 2020-aisiais.
„Dabartinės technologijos leidžia įkrautiems elektrobusams nuvažiuoti apie 150 kilometrų, o regialiariais maršrutais dabar kursuojantys autobusai Taline per dieną numažiuoja beveik 450 kilometrų. Tikėtina, kad per artimiausius kelerius metus bus sukurti tokie akumuliatoriai elektrobusams, kurių įkrovos pakaks visai dienai“, – pabrėžė jis.
D. Borodičas pridūrė, jog Estijos sostinės viešajam susisiekimui naudojamus autobusus ir troleibusus pakeisti elektrobusais tikimasi iki 2035-ųjų, tačiau šis terminas gali keistis, priklausomai nuo šio projekto sąnaudų efektyvumo bei finansavimo sprendimų.
Naujausi komentarai