„Ne privačios įmonės, nesvarbu, ar jos būtų didelės, ar mažos, turi sugalvoti tas taisykles. Tai privalo padaryti politikai demokratiniame pasaulyje“, – naujienų tarnybai BBC pažymėjo Nickas Cleggas.
N. Cleggas anksčiau buvo Jungtinės Karalystės liberalų demokratų partijos lyderis. Jis pabrėžė poreikį kurti naujas duomenų privatumo ir rinkimo taisykles.
„Tuo metu tokios bendrovės kaip „Facebook“ turėtų vaidinti brandų vaidmenį propaguojant minėtą reguliavimą“, – pridūrė jis.
Didžiosios Britanijos teigimu, tai padarytų socialinės žiniasklaidos vadovus asmeniškai atsakingus už žalingą turinį ir jie turėtų uždaryti įžeidžiančias platformas.
Po to, kai per pastaruosius metus sulaukė didžiulės kritikos, „Facebook“ įvedė su privatumu ir politinių kampanijų reklamų skaidrumu susijusius pakeitimus.
Skeptikų teigimu, „Facebook“ tiesiog siekia išlošti laiko, kai griežtesnis reguliavimas Jungtinėse Valstijose ir kitose šalyse suskaldo pagrindines technologijų firmas ir kitus aktyvistus bei priverčia klausti, ar jos turėtų išlaikyti vadinamąjį „imunitetą atsakomybei“ dėl vartotojų publikuojamo turinio.
Naujausi komentarai