Pereiti į pagrindinį turinį

Ieškant dingusio „AirAsia“ lainerio – kraupūs radiniai

2014-12-30 09:31
BNS inf.

Indonezijos gelbėjimo tarnybų darbuotojai antradienį pastebėjo lavonų ir bagažo daiktų, plūduriuojančių jūroje netoli Borneo salos krantų. Tai liekanos, pasklidusios iš oro bendrovės „AirAsia“ lėktuvo, kuris dingo skraidindamas 162 žmones.

Vienas Indonezijos karo laivas antradienį iš jūros jau ištraukė daugiau negu 40 lavonų.

„Remiantis karinių jūrų pajėgų radiju, buvo pranešta, kad karo laivas „Bung Tomo“ ištraukė 40 palaikų, o šis skaičius didėja. Dabar jie labai užsiėmę“, – atstovas Manahanas Simorangkiras sakė naujienų agentūrai AFP.

„AirAsia“ reiso QZ8501 lėktuvas „Airbus A320-200“ dingo iš radarų ekranų sekmadienio rytą pakeliui iš Indonezijos miesto Surabajos į Singapūrą, tame regione siaučiant audrai.

Televizija parodė plūduriuojančių kūnų nuotraukas, o krizių centre Surabajoje susirinkę dingusiųjų artimieji buvo matomi raudantys ir susiėmę rankomis už galvų.

Žiniasklaida citavo vieną oro pajėgų pareigūną, kuris anksčiau sakė, kad Javos jūroje buvo pastebėtas vienas lavonas, bagažo daiktų, gelbėjimosi liemenė ir kitokių objektų.

„Kai priartėjome, tas kūnas atrodė išpurtęs“, – portalas Kompas.com citavo vyresnįjį leitenantą Tri Wibowo (Tri Vibovą), kuris skrido gelbėtojų lėktuvu „Hercules“.

Nacionalinės paieškų ir gelbėjimo agentūros vadovas Bambangas Soelistyo (Bambangas Sulistjas) sakė žurnalistams esantis „95 proc. tikras“, kad aptiktos dingusio lėktuvo nuolaužos.

Antradienį apie 30 laivų ir 21 orlaivis iš Indonezijos, Australijos, Malaizijos, Singapūro, Pietų Korėjos ir Jungtinių Valstijų ieškojo dingusio lėktuvo pėdsakų apie 10 tūkst. kvadratinių jūrmylių (34 tūkst. kvadratinių kilometrų) teritorijoje.

Lėktuvas dingo nepasiuntęs pavojaus signalo po to, kai jo pilotui nebuvo suteiktas leidimas skristi aukščiau, siekiant išvengti smarkios audros, nes tada tuo pačiu maršrutu skrido daug kitų lainerių, nurodė pareigūnai.

Pilotai ir aviacijos ekspertai sakė, kad audros su perkūnija ir lėktuvų įgulų prašymai leisti jų išvengti pakilus aukščiau nėra neįprasti tame regione.

Indonezijos oro bendrovės pilotas buvo patyręs, o vėliausia lėktuvo techninė apžiūra buvo atlikta lapkričio viduryje, nurodė „AirAsia“.

Tuo tarpu internete užvirė lakūnų diskusijos dėl nepatvirtintų antrinių Malaizijos radaro duomenų, rodančių, kad tas lėktuvas kilo aukštyn, skrisdamas 353 mazgų (654 km/val.) greičiu – apie 100 mazgų (185 km/val.) lėčiau negu turėtų. Tikėtina, kad dėl per mažo greičio lėktuvas pradėjo nevaldomai smukti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra