Akylesni lenktynių žiūrovai prisimins Arūną Gečiauską. Pernai tyliai ramiai į etapą Poznanėje atvažiavo su dviem automobiliais: kasdieniu „Audi RS6“ ir lenktyniniu „Mitsubishi EVO VIII“. Namo jis grįžo su tais pačiais dviem automobiliais ir dar penkiais apdovanojimais.
„Su kiekvienais metais greitėjam. Šitas sezonas gali atnešti naują standartą“, - visiškai ramiai rekordą šiemet prognozuoja lenktynininkas.
Prasilenkę su A. Gečiausku gatvėje net nepagalvotumėte, kad jis visam pasauliui eksportuoja medinius namelius, pernai metė labai rimtą iššūkį vienam geriausių Lietuvos lenktynininkų Ramūnui Čapkauskui, augina du vaikus ir tuo gali džiaugtis sulaukęs tik trisdešimties.
„Mitsubishi EVO VIII“ buvo A. Gečiausko automobilis, skirtas ir trasai, ir gatvėms. Hobis rimtėjo, o kartu su juo ir automobilis. Prie to daugiausiai prisidėjo lenktynininko inžinierius Edgaras. Kad automobilis greitas, visi galėjo įsitikinti pernai. Šiemet jis labiau primena eksponatą iš Londono mokslo muziejaus. Kai kurie pakabos ir galios elementai lenktynių inžinerijoje pasirodė tik šiemet.
„Šitas automobilis jau dabar gali pagerinti „Nemuno žiedo“ rekordą. Laisvai, bet viskas priklauso nuo vairuotojo. Ir tobulos sąlygos nepakenktų. Meluočiau, jei sakyčiau, kad nenoriu to padaryti, bet dar reikia pasitreniruoti“, - kalbėjo A. Gečiauskas.
Visą žiemą jis skaitė literatūrą apie lenktynių teoriją. Tuo tarpu praktikos mokėsi „Simuliatorių akademijoje“. Iki rekordo jam liko 1,5 sekundės. Iki pirmojo „Fast Lap“ etapo - savaitė. „Fast Lap“ sezonas prasidės gegužės 19 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“. Sezoną sudarys keturi etapai - du Lietuvoje, du užsienio trasose.
Naujausi komentarai