Pagerintas bėgių išdėstymas turėtų išgelbėti pastatą nuo pravažiuojančių metro traukinių sukeliamos vibracijos.
Šiems darbams teks išleisti 250 tūkst. eurų, praneša katedros, miesto savivaldybės ir metro eksploatuojančios įmonės atstovai. Kuris iš išvardintųjų imsis finansuoti projektą, kol kas aiškinamasi.
Naujausi triukšmo matavimai rodo, jog pravažiuojančių traukinių keliama vibracija šiuo metu katedrai nekenkia. Naująja penktąja miesto metro linija traukiniai pravažiuoja pro katedrą mažesniu greičiu, kadangi anksčiau buvo girdėti jų keliamas garsas, vibravo pastato grindys.
Kuomet pastorius pranešė apie pavojų, buvo baiminamasi, kad naujoji metro linija per ilgą laiką gali sukelti pavojų katedros stabilumui, rašo n-tv.de.
Naujausi komentarai