Europos Komisija atnaujino oro vežėjų, kuriems draudžiama vykdyti veiklą Europos Sąjungoje, sąrašą.
Keli oro vežėjai (įskaitant keturis krovinių oro vežėjus iš Indonezijos ir vieną oro vežėją iš Ukrainos) iš sąrašo išbraukti, nes tinkamai pašalino saugos trūkumus. Tačiau skrydžius į Europos Sąjungą uždrausta vykdyti visiems oro vežėjams, kuriems pažymėjimai išduoti Mozambike, taip pat oro vežėjui „Air Madagascar“ dviem konkrečiais orlaiviais, kurių abiejų didelius saugos trūkumus būtina nedelsiant pašalinti.
Už transportą atsakingas Komisijos pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas sakė: „Komisija pasirengusi bendradarbiauti su valstybių, kurių orlaiviai su saugos trūkumais, kompetentingomis institucijomis, kad tokie trūkumai būtų pašalinti kuo greičiau ir kuo veiksmingiau.
Vis dėlto svarbiausia užtikrinti saugą. Šios srities klausimų negalime spręsti kompromisu. Turėdami įrodymų, kad Europos Sąjungoje arba už jos ribų oro vežėjų skrydžiai nesaugūs, pavojų saugai privalome pašalinti.“
Atsižvelgusi į Skrydžių saugos komiteto vienbalsę nuomonę, Komisija šiandien priėmė septynioliktą kartą atnaujintą oro vežėjų, kuriems draudžiama vykdyti veiklą Europos Sąjungoje, sąrašą.Komisijos svetainėje paskelbtu naujuoju sąrašu pakeičiamas pirmesnis 2010 m. lapkričio mėn. priimtas sąrašas.
Atnaujinus sąrašą, panaikintas veiklos draudimas, pirmiau taikytas keturiems krovinių oro vežėjams iš Indonezijos („Cardig Air“, „Republic Express“, „Asia Link“ ir „Air Maleo“). Draudimas panaikintas, nes Indonezijos kompetentingos institucijos, siekdamos užtikrinti saugius šių oro vežėjų skrydžius, ėmėsi patikimų priemonių reikalavimų vykdymui užtikrinti.
Taip pat panaikinti Ukrainos oro vežėjo „UMAir“ veiklos apribojimai, nes iš patikimų įrodymų įsitikinta, kad jo skrydžių sauga pagerėjo.
Angolos, Kambodžos, Kazachstano ir Kirgizstano kompetentingos institucijos dėjo daugiau pastangų, kad užtikrintų tarptautinių saugos standartų laikymąsi. Todėl iš sąrašo išbraukti keli komercinio oro transporto paslaugų nebeteikiantys oro vežėjai.
Į atnaujintą Europos sąrašą įtraukti visi toliau išvardytų valstybių išduotus pažymėjimus turintys 269 žinomi oro vežėjai, kurių veikla Europos Sąjungoje visiškai uždrausta: Afganistano, Angolos, Benino, Džibučio, Filipinų, Gabono (išskyrus tris oro vežėjus, kurių veiklai taikomi apribojimai ir tam tikros sąlygos), Indonezijos (išskyrus šešis oro vežėjus), Kazachstano (išskyrus vieną oro vežėją, kurio veiklai taikomi apribojimai ir tam tikros sąlygos), Kirgizijos, Kongo Demokratinės Respublikos, Kongo Respublikos, Liberijos, Mauritanijos, Mozambiko, Pusiaujo Gvinėjos, San Tomė ir Prinsipės, Siera Leonės, Sudano, Svazilando ir Zambijos.
Į sąrašą taip pat įtraukti trys pavieniai oro vežėjai: Surinamo „Blue Wing Airlines“, Ganos „Meridian Airways“ ir Ruandos „Silverback Cargo Freighters“. Be to, į sąrašą įtraukti šie dešimt oro vežėjų, kuriems skrydžius į ES leidžiama vykdyti su griežtais apribojimais ir tam tikromis sąlygomis: jau minėtas Kazachstano „Air Astana“, Korėjos Liaudies Demokratinės Respublikos „Air Koryo“, Ganos „Airlift International“, Gabono „Air Service Comores“, „Afrijet“, „Gabon Airlines“ ir SN2AG; taip pat „Iran Air“, „TAAG Angolan Airlines“ ir „Air Madagascar“, kuriam pažymėjimas išduotas Madagaskare.
Naujausi komentarai