Iškart po Velykų
Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė teigė, kad vasaros prekės lentynose pasirodė iškart po Velykų.
„Jaučiame, kad pirkėjai reaguoja į orų permainas. Į sezoniškumą reaguojame“, – tvirtino „Maxima“ atstovė.
„Šiemet gyventojai anksčiau pradėjo ruoštis šiltajam sezonui ir leido laiką gamtoje“, – pridūrė ji.
Prekybininkų teigimu, vos atšilus orams, pirmiausia staiga padidėjo griliui skirtų prekių ir mėsos gaminių pardavimai.
„Šių metų balandį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pirkėjai įsigijo daugiau jau supjaustytų mėsos gaminių, ant laužo kepamų zefyrų, traškučių, vaisvandenių, fasuotų vištienos šašlykų, ledų“, – vardijo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės teigimu, žmonės perka viską, kas susiję su maistu gamtoje ir jo ruošimu: medžio anglis, popierines lėkštes.
„Pastarąją savaitę pirkėjai stengėsi aktyviau gaivintis – apie 15 proc. išaugo gazuoto mineralinio ir skoninio vandens pardavimai. Taip pat kur kas dažniau buvo renkamasi gaivintis šaltomis arbatomis ir izotoniniais gėrimais – pastarųjų paklausa išaugo net apie 30 proc.“, – teigė G. Kitovė.
Š. Mažeikos / BNS nuotr.
Atsigręžia į natūralumą
Prekybos tinklo „Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės tvirtinimu, atšilus orams, vis dažniau žmonės pietauja ar vakaroja terasose, o į krepšelį įsideda ne tik įvairios marinuotos mėsos, bet ir žuvies, sūrio, pavyzdžiui, kepti skirto halumio.
E. Krasauskienė sako, kad balandį žmonės dažniau į savo pirkinių krepšelius dėjosi ledus ir įvairius gaiviuosius gėrimus. Sparčiai populiarėja lengvi ir sveiki užkandžiai: jogurtai, pieno desertai, džiovinti vaisiai ir riešutai – palyginti su praėjusių metų balandžiu, jų pardavimai praėjusį mėnesį augo nuo 10 iki 20 proc.
Pasak G. Kitovės, kadangi orai lepino šiluma, suaktyvėjo ir lauko darbų sezonas.
„Vis daugiau žmonių atsigręžia į natūralumą, nori patys užsiauginti daržovių, gėlių. Be to, tai nesunku padaryti ir neturint daržo – derliaus galima sulaukti ir balkone. Pirkėjų krepšelyje dažniau atsidūrė lauko darbams skirtos prekės, sėklos ir sodinti skirti svogūnėliai“, – aiškino „Iki“ atstovė.
Šiemet tautiečiai anksčiau ne tik išskubėjo iškylauti gamtoje, bet ir ruoštis vasaros kelionėms – lagaminų pardavimai šį balandį, palyginti su praėjusių metų balandžiu išaugo trylika kartų.
G. Kitovės teigimu, pirkėjai pradėjo aktyviau puošti ir savo balkonus, sodinti gėles į lauke esančius vazonus – lauko augalų pardavimai išaugo apie 30 proc.
Agurkai ir kefyras
E. Krasauskienė pabrėžė, kad su pasirodžiusiais pirmaisiais lietuviškais trumpavaisiais agurkais prasidėjo šaltibarščių sezonas: „Dabar jis jau įgauna pagreitį. Auga kefyro pardavimai – apie 10–20 proc.“
I. Trakimaitė-Šeškuvienė pabrėžė, kad pirkėjai šiemet labiau nei pernai suskubo pasirūpinti apsiaustais nuo lietaus ir skėčiais, repelentais nuo vabzdžių įkandimo.
„Šiemet tautiečiai anksčiau ne tik išskubėjo iškylauti gamtoje, bet ir ruoštis vasaros kelionėms – lagaminų pardavimai šį balandį, palyginti su praėjusių metų balandžiu, išaugo trylika kartų“, – teigė ji.
Pigu.lt korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Asta Brazaitienė sako, kad, atšilus orams, įsibėgėjo prekyba lauko baldais.
Balandį užfiksuotas 25 proc. lauko ir vidaus baldų pardavimų augimas, palyginti su praėjusių metų balandžio duomenimis.
„Prekyba sodo ir lauko baldais suaktyvėjo dar kovo mėnesį, o atšilę balandžio orai šių baldų pardavimus iškėlė į naujas aukštumas“, – sako Pigu.lt komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas.
Naujausi komentarai