Pasak jo, anksčiau labai populiarūs buvo katalogai, iš kurių žmonės rinkdavosi ir užsisakydavo prekes, o dabar tas katalogas tiesiog perkeltas į internetą.
Didžiąją dalį elektroninės prekybos rinkos, M. Aušros teigimu, yra orientuota į moteris. Šiuo metu labiausiai išplėtota drabužių ir avalinės elektroninė prekyba.
Visgi, kad žmonės teiktų pirmenybę elektroninėms parduotuvėms, kaip teigia M. Aušra, jie turi jausti ekonominę naudą.
„Ekonominė nauda yra ta, kad dažniausiai ten drabužiai būna galbūt šiek tiek pigesni, bet ir pasirinkimas didesnis. Tai natūraliai žmonės tiesiog siunčiasi iš užsienio“, – pasakoja M. Aušra.
„Amazon“ atliktas tyrimas rodo, kad žmonės mieliau pereina į elektroninę parduotuvę, jei nuo 50 eurų krepšelio atsiranda 5 eurų skirtumas, t.y. jeigu jis elektroninėje parduotuvėje kainuoja 45 eurus. Tačiau tai galioja ne visais atvejais.
„Tai galioja, pavyzdžiui, susidarant maisto krepšelį – kai 5 eurai jau reikšminga suma, bet jeigu mes perkame kažką brangaus, pavyzdžiui, ausines ar brangius kvepalus, tada tie 5 eurai nelabai lemia“, – teigia žurnalistas.
Jis atkreipia dėmesį ir į tai, jog produktai, parduodami vaistinėse, fizinėse parduotuvėse kainuoja kur kas daugiau nei elektroninėse parduotuvėse. „Čia fizinės parduotuvės akivaizdžiai išnaudoja tai, kad žmogui reikia vaisto tuoj pat – tu gi nelauksi, kol tau atsiųs“, – aiškina M. Aušra.
Išsamiau – įraše.
Naujausi komentarai