Matomų gana palankių ekonominių tendencijų ir vartotojų nuotaikų, kurios pagaliau galėtų išjudinti snūduriuojančią reklamos rinką, akivaizdoje verslininkus plačiau atverti pinigines stabdo svarbūs nežinomieji - rusenantis konfliktas Rytuose ir to nulemta įtempta padėtis daugelyje valstybių.
Nemažų reklamos rinkos pokyčių 2015m. atneš pakeistas nacionalinio transliuotojo LRT finansavimo modelis - nuo 2015-ųjų čia draudžiama komercinė reklama, informuoja portalas vz.lt.
Nors planus apkarpyti 2015 metų rinkodaros biudžetus viešai paskelbė didieji reklamos užsakovai Lietuvoje, rinkos dalyviai viliasi simboliško reklamos apimties augimo.
Pavyzdžiui, žiniasklaidos planavimo agentūros "Media House" vadovas Rolandas Ragaliauskas sako, kad suskaičiavus 2014 metų rezultatus, galime tikėtis, jog reklamos apimtis bus paaugusi iki 3 proc.: "2015 metams brėžiame kiek daugiau nei procentu didesnį augimą ir kol kas matome, kad nėra priežasčių didesniam optimizmui".
Naujausi komentarai