Geri norai baigėsi painiava. Telekomunikacijų bendrovei "Bitė" nusprendus savo klientus informuoti apie skambinančius prekybos agentus, kai kurie kitų operatorių paslaugų vartotojai staiga ėmė stebėtis, kai jų skambučius ėmė ignoruoti artimieji ir kolegos.
Atmesdavo skambučius
"Gerbiamas "Bitės" kliente, perspėjame, kad šiuo metu jums galbūt skambina parduoti ketinantis prekybos agentas. Taupome jūsų laiką, bet jeigu nenorite nieko pirkti, tiesiog padėkite ragelį. Jeigu šis skambutis jums aktualus, palaukite akimirką ir galėsite pradėti pokalbį", – tokią informaciją išgirsdavo visi "Bitės" klientai, kuriems bandydavo prisiskambinti statybų įmonės "Ginstata" direktorius Stanislovas Arlinskas.
Jis pasakojo ne iš karto pastebėjęs, kad kas nors ne taip. Tiesiog iš pradžių užkliuvo tai, kad skambinant klientams, kurie yra "Bitės" abonentai, buvo girdimas kitoks skambinimo signalas.
"Skambinant atrodydavo, kad tas žmogus yra užsienyje", – dienraščiui sakė S.Arlinskas.
Po poros dienų jis ėmė pastebėti, kad ne tik klientai, bet ir kartu dirbantys kolegos, besinaudojantys "Bitės" paslaugomis, neatsako į skambučius, o dar dažniau juos atmeta.
"Paskui vienas kolega pasakė, kad kažkas negerai su mano telefonu. Tada pradėjome aiškintis, kas vyksta, – pasakojo S.Arlinskas. – Iš pradžių kreipėmės į "Tele2", kurios klientai esame. "Tele2" pasakė, kad jie su tuo neturi nieko bendra, kad tai "Bitės" reikalai. Tada paskambinome į "Bitę" ir griežtai pareikalavome, kad kaip galima greičiau ši problema būtų išspręsta."
Nieko nepaaiškino
Pašnekovas teigė, kad bandė išsiaiškinti, kodėl jo numeris buvo fiksuojamas kaip prekybos agento, bet jokio aiškaus atsakymo nesulaukė.
"Jie tik paaiškino, kad esą taip saugo savo klientus. Bet mes nei kokiais nors prekybos agentais dirbame, nei dar kuo nors panašiu. Tiesiog iš to numerio daug kalbama, ir viskas. Matyt, dėl to jis pateko į kokius nors "Bitės" sąrašus", – svarstė S.Arlinskas.
Jis tikino, kad įmonė "Ginstata" didelių nuostolių nepatyrė, nes problema buvo pastebėta ir išspręsta per porą dienų. "Paprasčiausiai po tų dviejų dienų prisiskambinome klientams ir išsiaiškinome su jais. Tačiau nepatogumų tikrai buvo", – sakė pašnekovas.
Įvyko klaida
"Bitės Lietuvos" generalinis direktorius Chrisas Robbinsas dienraščiui tikino, kad per klaidą į pardavimo agentų numerių sąrašą pateko vos keli privatūs asmenys.
"Numerius, kuriais galbūt skambina parduoti ketinantys asmenys, mums pateikia klientai arba darbuotojai. Prieš priskirdami jiems žinutę, kuri informuoja apie galbūt skambinantį parduoti ketinantį asmenį, juos patikriname, kad tai nebūtų privatiems asmenims priklausantis numeris. Ir tik tuomet tokį numerį įtraukiame. Todėl galimybė, kad į sąrašą patektų tiesiog dažnai skambinantis žmogus, – minimali", – aiškino jis.
Teigia saugantys klientus
Ch.Robbinsas teigė, kad tai tik viena "Bitės" klientams sukurtų įspėjamųjų žinučių paslaugų. Ją buvo nuspręsta sukurti po to, kai imta pastebėti, kad klientai dažnai skundžiasi dėl nepageidaujamų telefoninės rinkodaros skambučių.
"Vartotojai po jų lieka suirzę, todėl nuo liepos pradžios sukūrėme naują nemokamą paslaugą. Įspėjame juos, kai jiems bando prisiskambinti galimi pardavėjai telefonu. Ši paslauga "Bitės" klientams leidžia apsispręsti, ar jie nori pradėti pokalbį, ar ne. Skambučių neribojame ir jų neblokuojame. Tiesiog vartotojui suteikiame informacijos, kad skambinantis asmuo greičiausiai nori siūlyti įsigyti paslaugų ar prekių. Iki šiol sulaukėme tik teigiamų klientų atsiliepimų", – tikino pašnekovas.
Tereikia pranešti
Ch.Robbinsas taip pat patarė pastebėjus, kad asmeninis numeris per klaidą gali būti įtrauktas į "Bitės" parduoti ketinančių asmenų sąrašą, paprasčiausiai susisiekti su "Bite" ir jo numeris iš karto būtų ištrintas iš sąrašo.
"Buvo atvejis, kai mums paskambino prekes į namus pristatančios bendrovės darbuotojas ir pranešė, kad jo numeris įtrauktas į šį sąrašą. Patikrinome ir numerio jame neliko", – pasakojo pašnekovas.
Naujausi komentarai