„Vartotojas gali atsisakyti sutarties be atsisakymo mokesčio, jei tai tik ateities kelionė, ir atgauti pinigus. Mes visada skatiname abi puses bendradarbiauti. Tai yra nenumatyta aplinkybė tiek vienai, tiek kitai pusei. Turėtų būti geranoriškumas iš kelionių organizatorių“, – teigė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė Živilė Kazakevičienė.
Girdime pasvarstymus, kad žmonės nenori atgauti sumokėtų pinigų, bet norėtų, kad jiems būtų pasiūloma kita kelionės kryptis. Ar to gali reikalauti vartotojas?
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Abi ginčo šalys gali susitarti dėl įvairių variantų. Abi pusės turi ieškoti kompromiso, kad abi pusės liktų patenkintos. Jei žmogus nenori gražinimo pinigų, bet nori atostogų, asmuo yra pasiėmęs atostogas, kodėl nepakeitus krypties? Gal suteikti jam kažkokį kuponą, kad galėtų nusipirkti naują bilietą už tuos pinigus? Viskas yra susitarimo reikalas“, – komentavo Ž. Kazakevičienė.
Naujausi komentarai