Anot jos, jau atlikta daugiau nei du trečdaliai numatytų darbų.
„Kelyje „Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lietuvos–Lenkijos valstybių sienos šiuo metu vykdomi iki šiol intensyviausi darbai, kurių metu bus įrengta itin plati kelio infrastruktūra: nuo žiedinių sankryžų iki tiltų, viadukų“, – pranešime teigia LAKD vadovas Marius Švaikauskas.
Kelio ruožą nuo Skardupių iki Trakiškių (72,5–79 km) už 55,8 mln. eurų rekonstruoja įmonė „Fegda“, o atkarpą nuo Trakiškių iki Smalninkų (79–85 km) – bendrovė „Kauno tiltai“, su kuria pasirašyta 66,7 mln. eurų sutartis.
Jau pradėtas rekonstruoti pirmasis beveik 16 km ilgio ruožas – nuo 56,8 iki 72,5 km – yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo, jį LAKD užsakymu už 223,6 mln. eurų atnaujins „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“. Tai ilgiausias iš keturių ruožų tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos, jis bus atnaujintas iki 2024 metų pabaigos.
Ketvirtojo ruožo – nuo Smalninkų iki Lenkijos sienos (85–97,1 km) rangos darbų konkursą planuojama skelbti dar šiemet. Viso apie 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) darbus planuojama baigti 2025 metais, jų bendra investicijų vertė sieks apie 560 mln. eurų.
Rekonstrukciją finansuojama valstybės biudžeto ir Europos lėšomis.
Užbaigus rekonstrukciją dviejų eismo juostų magistralinis kelias bus pertvarkytas į keturių juostų automagistralę su plačia infrastruktūra: bus nutiesta net apie 45 km jungiamųjų kelių, įrengta 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, įrengtas tinkamas apšvietimas, akustinės sienelės, apie 11 hektarų ploto automobilių stovėjimo aikštelė su atskiromis zonomis krovininiam, lengvajam transportui, elektromobiliams.
Naujausi komentarai