„Kelio remonto darbai gali būti dvejopi – siekiant pašalinti defektą, suremontuoti kelio atkarpą arba prevenciniai priežiūros darbai. (...) Tvarkomo ruožo DBI (kelių tvarkymo darbų kriterijus, dangos būklės indeksas – BNS) yra 5 balai. DBI matuojamas nuo 1 iki 5, o penki balai yra prasčiausias įvertinimas“, – pranešime teigė LAKD.
Direkcijos teigimu, prevenciniai remonto darbai padės išvengti didesnių išlaidų ateityje – tokiu atveju kelio naudojimo laiką galima pratęsti maždaug iki 10 metų.
„Vieno kilometro rajoninio valstybinės reikšmės kelio paprastasis remontas, kai kečiamas asfaltas, siekia apie 621 tūkst. eurų, kapitalinis remontas – nuo 2 iki 2,5 mln. eurų. Tuo tarpu prevencinių priemonių kaina yra kartais mažesnė ir siekia apie 186 tūkst.“, – nurodė LAKD.
„Kelio dangos pažeidimai plika akimi gali būti nematomi, neekspertiniam žvilgsniui jie gali atrodyti nereikšmingi“, – pridūrė direkcija.
Vilniaus miesto tarybos narė ir dviračių bendruomenės atstovė Vita Degutienė anksčiau šią savaitę kreipėsi į LAKD teigdama, kad kelio atkarpoje tarp Girsteitiškio ir Balininkų vykstantys kelio remonto darbai yra pinigų švaistymas, nes kelias yra dar geros būklės, antradienį rašė portalas „15min“.
Anot „15min“, kiek vėliau V. Degutienė pasidalino laikraščio „Molėtų vilnis“ gauta informacija, kad šie remonto darbai kainuos daugiau nei milijoną eurų.
Naujausi komentarai