"GfK Retail and Technology Baltic" atstovas Lietuvoje Eduardas Grybovas skaičiuoja, kad buitinės technikos, informacinių technologijų, garso ir vaizdo technikos pardavimai Lietuvoje pernai didėjo 7,9 proc. skaičiuojant pinigais ir 7,2 proc. skaičiuojant vienetais: "2016-ieji šios technikos prekybai buvo sėkmingi".
Pasak jo, prekybos rekordų šiame segmente tikėtis jau nereikėtų, šių prekių rinka Lietuvoje didžiąja dalimi jau prisisotinusi, bet galimybės augti tebėra labai didelės, pavyzdžiui, drabužių džiovyklių ar indaplovių segmente. Vis dėlto tokių šuolių, kokie buvo iki 2008-ųjų ar skaitmenizavimo laikotarpiu, ar vos atsiradus išmaniesiems telefonams, artimiausiu metu naivu būtų tikėtis.
Naujausi komentarai