Lietuvos logistikos startuolis tiesia pagalbos ranką gamybinėms, prekybinėms kompanijoms, kurios priverstos prekių ir produktų judėjimą koordinuoti nuotoliniu būdu
Kai kurių įmonių vadybos pozicijų darbuotojai dar labiau nutolo nuo sandėlio ir gamybos darbuotojų dėl priverstinio darbo iš namų. Nesustojantis prekių judėjimas ir darbo fizinių vietų apribojimas kelia naują iššūkį – kaip greitai, operatyviai nuotoliniu būdu suvaldyti didelį kiekį informacijos?
Sugriežtėjusios saugos priemonės ir padidėjęs informacijos srautas įpareigoja situaciją valdyti greičiau ir konkurencingiau nei anksčiau. Tokiu metu ypač svarbu ne tik optimizuoti informacijos apsikeitimą įmonės viduje, bet ir su tiekėjais, vežėjais bei klientais. Labai tikėtina, jog tokiose stresinėse situacijoje labai svarbu informaciją pateikti aiškiai, struktūrizuotai ir laiku todėl, kad jos priėmimas gali trukti ilgiau nei įprastai.
Lietuvos startuolis GoRamp, norėdamas prisidėti prie šių dienų iššūkių verslui sprendimo, nusprendė suteikti nemokamą naudojimąsi logistikos valdymo įrankiais ir ragina gamybininkus ir prekybininkus nepraleisti progos esamą situaciją suvaldyti inovatyviau ir saugiau nei įprastai. Šiuo metu startuolis savo klientams siūlo du produktus, kurių pripažinimo jau sulaukė tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos šalyse.
GoRamp transporto užsakymų valdymo įrankis leidžia centralizuotai valdyti visą informacijos srautą pradedant transporto kainų užklausa/užsakymo su sutartine kaina išsiuntimu vežėjui iki sąskaitų valdymo po išsikrovimo.
Kadangi informacija keičiasi realiu metu bei yra prieinama iškart visiems logistikos grandinėje dalyvaujantiems vartotojams, tai padeda nepasimesti informacijai bei pagreitina tarpusavio komunikaciją ir sklaidos tarp vartotojų kiekį.
Antrasis startuolio plėtojamas produktas - atvažiuojančių į sandėlį vilkikų laikų valdymo įrankis, kuris sukuria virtualią darbo erdvę tarp už pakrovimą/iškrovimą atsakingų asmenų (logistikos vadovo, gamybos darbuotojų, sandėlio darbuotojų, vežėjų, tiekėjų, klientų ir kitų su logistika susijusiu asmenų).
Jo pagalba, per paprastą interaktyvią prieigą atvykstantis transportas gali rezervuotis jiems tinkamiausius atvykimo laikus pagal gamybinko reikalavimus ir darbo principus. Registracijos metu pateikiama visa reikalinga informacija abiem pusėms taip, kad atvykimas ir išvykimas vyktų kuo sklandžiau ir operatyviau. Šio įrankio dėka lengvai išsprendžiama eilių prie sandėlio problematika ir reakcijos laikas į atvykusį transportą.
Svarbiausia, kad interaktyviu būdu pasidalinus visa informacija bei pateikus papildomus reikalavimus ir instruktažą vairuotojui, ženkliai sumažinamas arba eliminuojamas reikiamo fizinio kontakto su vairuotoju laikas.
Visi, norintys skaitmenizuoti ir centralizuotai valdyti transporto valdymą, kviečiami palikti savo kontaktinę informaciją startuolio tinklapyje esančioje formoje į online pristatymą. Svarbu paminėti, jog tai yra interaktyvus įrankis, dėl to visas konfigūravimas bei sistemos paleidimas padaromas tą pačią dieną be jokių fizinių pajungimų ar apmokymų. Logistikos partneriai neapsunkinami papildomis registracijomis, tačiau tuo pačiu užtikrinimas ir visas reikiamas informacijos saugumas.
GoRamp startuolis ragina prekybininkus ir gamybininkus į šį periodą pažiūrėti kaip į naujų galimybių terpę, kurioje skyrus šiek tiek dėmesio skaitmenizavimui galima ne tik išvengti šių dienų aktualijų neigiamų pasekmių, bet ir įgyti konkurencinį pranašumą prieš kitus.
Naujausi komentarai