Pereiti į pagrindinį turinį

Daugiausia skundų – dėl grožio paslaugų: kokios baudos gresia jiems pasitvirtinus?

2023-04-25 02:00
DMN inf.

Grožio paslaugos – veikla, dėl kurios žmonės parašo daugiausiai skundų Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui. Skundžiamasi dėl įvairiausių dalykų, bet daugiausiai šiemet klientams kliuvo manikiūro ir pedikiūro meistrų darbas. Apie lietuvių skundus LNK žurnalistė kalbino šio centro atstovę Viktoriją Kokštytę. 

A. Ufarto / BNS nuotr.

„Niekada nesu nusivylusi grožio procedūromis, nes renkuosi specialistus atsižvelgdama į rekomendacijas“, – sakė gatvėje kalbinta moteris.

„Per savo netrumpą gyvenimą esu nusivylusi gal tik vieną kartą. Kirpėja per trumpai nukirpo. Beliko laukti, kol ataugs plaukai“, – teigė kita pašnekovė.

„Kartais labai blogai apkerpa, būna, nesupranta, ko nori, ko prašai. Tenka nuolat keisti kirpėją“, – porino trečia praeivė.

„Kažkada nusivyliau pedikiūro specialiste, kuri pedikiūrą darė labai grubiai“, – teigė gatvėje užkalbinta mergina.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

– Kokia tendencija – ar tų skundų daugėja?

– Negalima teigti, kad tų skundų labai padaugėjo, tiesiog popandeminis laikotarpis pakoregavo tuos skaičius.

– Ar prastėja paslaugų kokybė, ar klientai tapo išrankesni, priekabesni?

– Nesakyčiau, kad paslaugų kokybė suprastėjo ar tapo priekabesni vartotojai. Tiesiog žmonės jau žino, į ką atkreipti dėmesį gaunant paslaugą. Ir žino, kur kreiptis, jei ta paslauga jam atrodo nekokybiška. Pavyzdžiui, pastebi, kad grožio procedūra atliekama nesilaikant visų higienos ar saugos reikalavimų. Gavę skundą, mes reaguojame, atliekame patikrinimą.

Iš pradžių gali būti tik įsėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, – sustabdoma net veikla.

 

– Dėl ko dažniausiai žmonės skundžiasi?

– Gauname įvairių skundų. Būna, skundžiasi, kad nekokybiškai atlikta paslauga ar po paslaugos suteikimo kilo kažkokių komplikacijų. Šiuo metu itin padaugėjo skundų dėl to, kad paslaugos suteikiamos be leidimo-higienos paso arba nesilaikoma higienos reikalavimų. Pavyzdžiui, nebuvo išimti iš paketėlio sterilūs manikiūro įrankiai ir pan.

– Ar būna kuriozinių situacijų, nusiskundimų, tarkim, dėl netenkinančio rezultato – nudažė plaukus ne tokia spalva, kokios prašė?

– Taip, būna, tačiau tai jau – ne mūsų sritis. Jeigu vartotojui nepatiko rezultatas, pirmiausiai reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją ir bendrauti su juo.

– Ar visi skundai pagrįsti?

– Didesnę dalį sudaro pagrįsti skundai, tačiau pasitaiko ir tokių, kad ne mūsų kompetencijoje padėti. Arba jis yra nepagrįstas.

– Dėl kurių būtent grožio procedūrų sulaukiate daugiausiai nusiskundimų?

– Nusiskundimų sulaukiame iš įvairių sričių – dėl permanentinio makiažo, tatuiruočių, kirpimo ir kitų nekokybiškai suteiktų paslaugų. Sakyčiau, pastaruoju metu vartotojai labiau kreipia dėmesį į manikiūro ir pedikiūro specialistų teikiamas paslaugas.

– Kokios baudos gresia paslaugų teikėjams, jei skundas pasitvirtina?

– Gresia administracinė atsakomybė. Iš pradžių gali būti tik įspėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, gali būti sustabdoma net veikla.

– Jūsų centro darbuotojai ir savo iniciatyva atlieka planinius patikrinimus. Kokie dažniausi būna pažeidimai?

– Taip, eina tikrinti departamentų specialistai. Pastaruoju metu vienas dažnesnių pažeidimų, kad specialistai teikia paslaugą nepasitikrinę sveikatos, nepraėję privalomųjų higienos įgūdžių kursų – įvairiai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų