Todėl, kaip rašoma Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) pranešime, jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, nepristatoma ar tiesiog nebepatinka ir pirkėjas nori ją grąžinti, tokie ginčai turėtų būti sprendžiami šalių susitarimu, o nesutarus – bendrosios kompetencijos teisme.
Siekdama apsaugoti vartotojus nuo neteisėtai vykdomos komercinės veiklos internete, VVTAT pataria įsigyjant prekes socialiniuose tinkluose peržiūrėti, kokią informaciją apie save pateikia pardavėjas.
Jeigu prekes parduoda įmonė arba kitas komercinę veiklą vykdantis asmuo, savo paskyroje toks asmuo privalo nurodyti pavadinimą, registracijos adresą, informaciją apie vykdomos veiklos formą, kontaktinius duomenis, informaciją apie prekių gražinimą ir prekių kainą.
Taip pat labai svarbu skaityti kitų vartotojų atsiliepimus ir, jeigu yra galimybė, už prekes mokėti ne iš anksto, bet pasirinkti atsiskaitymą su kurjeriu, tokiu atveju bus galima apsisaugoti nuo nesąžiningų prekeivių, kurie neišsiunčia prekių, už kurias iš anksto sumokėjo vartotojas.
Pažymima, kad komercinę veiklą vykdantis asmuo privalo nurodyti kontaktinius duomenis, kuriais vartotojas galėtų susisiekti su pardavėju. Jei tokios informacijos pardavėjas nenurodo, rekomenduojama iš jo nepirkti, nes ginčo atveju identifikuoti šį galimai nesąžiningą verslininką labai sudėtinga ir tokiu atveju atsakomybę dėl pasekmių gali tekti prisiimti patiems vartotojams.
Naujausi komentarai