Po Rusijos embargo paaštrėjo Europos pienininkų tarpusavio konkurencija ir mūsiškiams tenka pasispausti net namų rinkoje - vis daugiau Lietuvoje parduodamų produktų ne pagaminti vietoje, bet atvežti iš kitų šalių - kol mūsiškiai mėgina prasibrauti į kitų šalių rinkas, kolegos iš Europos Sąjungos (ES) skverbiasi pas mus.
Asociacijos "Pieno centras" duomenimis, per penkerius metus importiniai pieno produktai rinkos dalį padidino nuo 9 iki 22 proc., pirmadienį informuoja "Verslo žinios".
"Europiečiai, stambūs gamintojai, šiandien į mūsų rinką eina paprasčiausiu keliu - taikydami mažas kainas. Į rinkodarą jie neinvestuoja", - aiškina "Pieno centro" direktorius Egidijus Simonis, pasak kurio, į Lietuvą veržiasi lenkai ir didžiausi Europos gamintojai, tokie kaip "Danon", "Valio".
Naujausi komentarai