„Ryanair“ vadovas anksčiau sakė, kad bilietų kainos brangs mažiausiai ketvirtadaliu.
Šiandien žvelgiant į pigių oro linijų puslapius, galime tik pasvaičioti, kad tos kainos, kai skrydžius galėjome įsigyti už dešimt ar penkiolika eurų, jau nebesugrįš. Šios kainos jau liko tolimoje praeityje.
Tačiau ar tai reiškia, kad pigių skrydžių era jau baigėsi, pasakojo Nacionalinės aviacijos asociacijos vadovas Joris Gintilas.
„Žemų kaštų bendrovės tikrai neišnyks, nes pagrindinis jų produktas yra pigesni nei vidutiniai rinkos bilietai. Tad manau, kad šitas produktas išliks ir ateityje. O jeigu kalbant konkrečiai apie žemų kaštų bendrovių esančius tarifus, tai po paskutinio „Ryanair“ vadovo pareiškimo buvo labai aiškiai deklaruoti tam tikri pokyčiai. Tai reiškia, kad jeigu šią dieną vidutinė „Ryanair“ aviakompanijos skrydžio kaina buvo 40 eurų, tai jo prognozėmis per artimiausius penkerius metus ta kaina pakiltų dešimt eurų ir siektų 50 eurų“, – teigė J. Gintilas.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Tačiau, anot J. Gintilo, bendram kontekste jokiu būdu negalima sakyti, kad Lietuvos eurozonoje infliacija yra tik 9 proc., kai akivaizdžiai matome, kad per paskutinius dvylika mėnesių kuro kainos pakilo ženkliai.
Pigūs skrydžiai buvo daugiausiai naudojami marketinginiais tikslais.
„O kuro kainos sudaro apie trečdalį visų sąnaudų skrendant orlaiviu. Tai natūralu, kad bendram kontekste kainos kils, ypač žemų tarifų, kurių pagrindinė esmė būdavo, kad jų būdavo labai nedaug. Ir jie būdavo naudojami iki 9.99 eurų. Tokie skrydžiai buvo daugiausiai naudojami marketinginiais tikslais, tad jų tarifai ir gali padidėti“, – pasakojo J. Gintilas.
Tačiau, anot J. Gintilo, būtų per drąsu pritarti minčiai, kad žemų kaštų skrydžių era baigėsi.
Ekspertas tikino manantis, kad skrydžių su tam tikromis korekcijomis, atsižvelgiant į bendrą makroekoniminę situaciją, tikrai išliks.
Naujausi komentarai