Prekybos salėse paslėpti skeneriai
Ne visuose didžiuosiuose prekybos centruose prekių kainas galima patikrinti dar nepriėjus prie kasos, vartotojų teisių gynėjai nuolat sulaukia apgautų pirkėjų skundų.
Parduotuvių savininkai kartais salėse įrengia tikrąją prekės kainą žyminčius skenerius.
Iš lentynos paimtą pakuotę pridėjus prie signalą gaudančio aparato, ekrane pasirodo gaminio kaina, pavadinimas ir kilmės šalis.
Tačiau skenerių Klaipėdoje galima rasti tik didžiosiose „Maxima“, „Rimi“ parduotuvėse. Ir ieškoti kartais tenka po visą salę, nes nuorodų nematyti. Pasisekė, jei netoliese vaikšto salės konsultantas.
Kai kurių prekybos centrų atstovai poreikio įrengti skenerius apskritai neįžvelgia.
Prekybos tinklo „Iki“ Komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila teigė, kad iki šiol tokio pageidavimo iš vartotojų nesulaukė.
„Kartais vieno pirkėjo pasiūlyta idėja gali nulemti svarbius pokyčius. Tačiau pageidavimų ar skundų dėl to, kad nėra skenerių, kol kas nebuvo. Nepaisant to, planuodami atidaryti naują parduotuvę, šią priemonę įtraukiame į projektą“, - aiškino T.Vaišvila.
Prekybos tinklo „Iki“ atstovas pripažino, kad skeneriai parduotuvių salėse padėtų išvengti konfliktų su pirkėjais.
„Pasitaiko situacijų, ypač akcijų metu, kad prekės netyčia susimaišo, todėl pirkėjas neranda tam tikros prekės kainos. Arba nusprendžia įsigyti daiktą, kuriam skelbiama nuolaida nėra taikoma. Pasitaiko ir darbuotojų klaidų, pamirštama nuimti akcijos lipdukus“, - pasakojo T.Vaišvila.
Lietuvos vartotojų instituto Teisės konsultantė Kristina Karvelytė teigė, kad besikreipiančiųjų dėl prekybinių reikalų nemažėja.
„Dažniausiai pirkėjai skundžiasi, kad paėmę nukainotą prekę prie kasos sumoka didesnę kainą. Taip pat skundžiamasi, kad kainos neaiškiai užrašytos, o prekės be nuolaidų nėra tinkamai žymimos“, - sakė specialistė.
Naujausi komentarai