Tikrai elektriniai yra tik tramvajai ir troleibusai, nes juose nėra jokių cheminių įrenginių - būsimųjų kenksmingų atliekų, pagamintų kenksmingomis technologijomis, su mažu naudingo veikimo koeficientu (kadangi pardavėjai neteikia tokių duomenų, laikau kad įkrovimo - iškrovimo ciklo nvk neviršija 50%). Bendras nvk su energijos gamyba ir paskirstymu yra dvigubai mažesnis nei dyzelinio variklio, nes "žalios" energijos gaminama Lietuvoje tik 2/3, ne visa energija gaminama Lietuvoje, dalis perkama iš kitų šalių, jos kilmė nežinoma, galimai net iš medienos ir anglių. Miškų kirtimas kurui dar didesnė nelaimė nei dyzeliniai automobiliai - tai tiesiog kelias į pražūtį. Tik pavara elektrinė, bet ciklas - net nežinoma iš ko ir kaip. Rezultatas akivaizdus - vis blogėjantis klimatas
(be temos)