Už na tai numatančias Kelių transporto kodekso pataisas ketvirtadienį balsavo 43 Seimo nariai, o susilaikė 29. Toliau pataisas Seimas varstys birželio 25-ąją, kai savo išvadas pateiks komitetai.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad nauji reikalavimai leis šią veiklą išskaidrinti ir surinkti daugiau mokesčių. R. Masiulio teigimu, prieš kelerius metus Lietuvoje buvo priimtas itin liberalus įstatymas, reglamentuojantis pavėžėjimo paslaugų rinką, todėl dabar siekiama trūkumus ištaisyti.
Ministras teigė, kad pataisas inicijavo Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba, Mokesčių inspekcija ir Specialiųjų tyrimų tarnyba.
„Nėra įpareigojimo pavėžėjimo paslaugų bendrovėms teikti duomenis, kiek jos pajamų uždirba, nebuvo aiškių reikalavimų, kokius patirties kriterijus turi atitikti vairuotojai“, – aiškino ministras.
Jei Seimas pataisas priims, pavėžėjams leidimus dirbti, kaip ir dabar, išduos savivaldybės, o vėliau – Transporto saugos administracija.
Pasak R. Masiulio, bus kaupiama vieninga pavėžėjų duomenų bazė.
Be to, pavėžėjais dirbti galės tik žmonės, dirbantys su kuria nors keleivių vežimo įmone, juos bus galima išsikviesti specialiomis programėlėmis. Atsiskaityti su pavėžėjais grynaisiais nebus galima.
Pavėžėtojai turės turėti ne mažesnį kaip 2 metų stažą ir būti nepriekaištingos reputacijos.
Naujausi komentarai