Per šventes – TV reklamos šuolis Pereiti į pagrindinį turinį

Per šventes – TV reklamos šuolis

2016-01-06 08:55
BNS inf.
Per šventes – TV reklamos šuolis
Per šventes – TV reklamos šuolis / Shutterstock nuotr.

Per šventes televizijos sulaukė 8,2 proc. daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir 13 proc. - vertinant pinigais. Daugiausia reklamos sekundžių transliavo TV3 televizija, labiausiai ūgtelėjo jai priklausanti TV8. Reklamos biudžetą televizijoje solidžiausiai augino "Olifėja" ir "Omnitel", rašo "Verslo žinios".

Rinkos tyrimų bendrovė "TNS LT" skaičiuoja, kad 2015 metų lapkričio 16 dienomis - gruodžio 27 dienomis, palyginti su 2014 metais tuo pačiu metu, reklamos, skaičiuojant sekundėmis, televizija rodė beveik 8,2 proc. daugiau, o palyginti su 2013 metais - 10proc. daugiau.

Žiniasklaidos planavimo agentūros "Media House" tyrimų skyriaus vadovė Magda Anužytė, teigia, kad kalėdiniu laikotarpiu transliuotos reklamos augimas atspindi bendrą TV reklamos augimą per visus šiuos metus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra