Anot „Swedbank“, šiemet, palyginti su 2021-aisiais, žmonės mažiau pinigų skiria maistui, gėrimams ar restoranams, tačiau daugiau perka lėktuvų ir kito transporto, renginių bilietų, viešbučių, kelionių.
„Pandemijos metu susiformavęs įprotis reguliariai apsipirkti internetu įsitvirtino. Nors ribojimų fizinei prekybai nebėra, perkančiųjų internetu skaičius per pastaruosius keletą metų dar šiek tiek išaugo“, – pranešime sakė „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius Deimantas Trumpickas.
Anot jo, apsipirkimų dažnis šiek tiek sumažėjo pirkėjams vėl grįžus į tradicines prekybos vietas, tačiau prognozavo, kad pirkimas internetu dar plėsis.
Apklausos duomenimis, pirkėjų grupėje iki 25 metų internetu nepirko vienetai, iki 56 metų – pirko 9 iš 10 gyventojų, 56-erių ir vyresni – 64,2 proc.
Pasak banko, pirkdami internetu gyventojai per mėnesį vidutiniškai išleidžia 97 eurus, per trejus metus ši suma sumažėjo 4 proc.
Kas trečias gyventojas pirkiniams internetu per mėnesį skiria 51–100 eurų, dar trečdalis – 25–50 eurų, beveik penktadalis – 101–200 eurų, apie 8 proc. – iki 25 eurų, dar tiek pat – 201–500 eurų, o 2 proc. – daugiau nei 500 eurų.
Reprezentatyvų gyventojų tyrimą balandžio 24 – gegužės 6 dienomis atliko nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Apklausoje dalyvavo 1009 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.
Naujausi komentarai