Suvalkijos regione nuolaidų su Mažų kainų kortele suteikta 5 proc. mažiau, o pasyviausiai galimybėmis sutaupyti naudojosi Aukštaitijos vaistinių klientai.
Per pirmus tris 2016 metų mėnesius Žemaitijos regiono vaistinėse „Camelia“ vienam klientui vidutiniškai suteikta 16,26 euro nuolaidų, o Dzūkijos vaistinių pirkėjams priskaičiuota 16,15 euro nuolaidų. Tuo tarpu Suvalkijoje vienam „Camelia“ pirkėjui nuolaidų per tris mėnesius suteikta už 15,57 euro ir jie užima tik trečią vietą pagal gautas nuolaidas vienam gyventojui, taip sugriaudami mitą, kad šio regiono atstovai yra taupiausi ir labiausiai mėgsta nuolaidas. Aukštaitijos regiono gyventojai yra mažiausiai aktyvūs „nuolaidų medžiotojai“, vienam gyventojui suteikta nuolaidų už 14,94 euro.
„Pardavimų analizė rodo, kad Žemaitijos ir Dzūkijos vaistinių klientai ne tik aktyviausiai naudojasi galimybėmis sutaupyti, bet ir išleidžia mažiau lėšų vaistams. Vidutinis pirkėjo krepšelis šiuose regionuose yra beveik 1,5 proc. mažesnis nei Suvalkijoje ir 4,5 proc. mažesnis nei Aukštaitijoje. Todėl galima daryti išvadą, kad gyventojų išleidžiama suma vaistams tiesiogiai susijusi su naudojimusi nuolaidomis bei akcijomis“, – teigė vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.
Bendra vaistinėse „Camelia“ suteiktų nuolaidų suma šių metų pirmąjį ketvirtį sudarė 4,9 mln. eurų – 41 proc. daugiau nei tuo pačiu periodu pernai (3,5 mln. eurų).
Šių metų vasario mėn. bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas reprezentatyvus nuomonių tyrimas atskleidė, kad pirkdami vaistus gyventojai teikia prioritetą momentinei nuolaidai. Didesnė dalis gyventojų mieliau naudotųsi momentine nuolaida net tuo atveju, jei ji būtų dvigubai mažesnė nei
Naujausi komentarai