Laikas, kurį žmonės praleidžia su visuomenės informavimo priemonėmis, per dešimt metų pailgėjo 1,5 valandos - iki 9,3 valandos per parą - nors internetui dabar skiriame gerokai daugiau laiko, daugėja minučių, praleidžiamų ir prie televizoriaus, - mat dėl televizijos skaitmeninimo atsirado daugiau pasiūlos, pirmadienį rašoma "Verslo žinių" interneto numeryje.
Per pastaruosius 10 metų internetas tapo masiniu žiniasklaidos kanalu: jo skverbtis išaugo nuo 29 proc. iki 76 proc. tarp 15-74 metų gyventojų.
2003 metais skaitomiausių laikraščių trejetukas galėjo pasiekti apie 35 proc. bendros auditorijos, o 2013 metais pasiekiamumas sumenko iki 21 proc., arba trečdaliu.LRT,
TV3, LNK ir BTV prieš dešimtmetį kartu galėjo pasiekti 76 proc. auditorijos, o 2013 m. - jau tik 48 proc., arba 37 proc. mažiau. Tačiau padaugėjo reklamos - jos kiekis televizijoje per 10 metų išaugo 37 proc.
Naujausi komentarai