- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
Kovo pradžioje „Via Lietuva“ inicijuoti blogiausios šalyje kokybės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai įgauna pagreitį. Per mėnesį netoli 30 km siekiančioje atnaujinamo kelio atkarpoje jau atlikta 70 proc. visų paruošiamųjų darbų, išardyta 10 km ilgio betoninio kelio atkarpa.
Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai-Utena kelio vietose. Šiuo metu nuo Molėtų miesto pusės jau išardyta apie 6,5 km cementbetonio dangos, nuo Utenos miesto pusės – apie 3,5 km.
Iš viso per mėnesį, vykdant rekonstrukcijos darbus, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų.
„Kaip jau ne kartą esu minėjęs, Utenos plento rekonstrukcija yra pirmoje prioritetinių darbų sąrašo vietoje. Labai tikiuosi, kad darbų sparta išlaikys tempą ir jau šiemet bus sutvarkyta visa Molėtai–Utena atkarpa, o pilnai atnaujintu plentu galėsime važiuoti kitų metų pabaigoje“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Nors vis dar girdisi abejonių, kad pradėti kelio kapitalinio remonto darbai tarp Molėtų ir Utenos bus baigti pagal darbų apimtis ir greitį šiuo metu čia vyksta didžiausi ir sparčiausi kelio tiesimo darbai visoje Lietuvoje. Vos per mėnesį šiame kelyje išardyta 10 km betoninio kelio atkarpa, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų, nepriklausomoje tyrimų laboratorijoje atlikti ir pirmieji senos betono dangos kokybės tyrimai. Kelią nuo Molėtų iki Utenos kapitaliai suremontuoti esame suplanavę iki šių metų pabaigos, todėl siekdami kokybiško ir ilgaamžio naujo kelio laiku, suplanuotų darbų vykdymo greitį privalome išlaikyti”, – sakė „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Tyrimai parodė, kad seno kelio betono danga neatitinka kokybinių mišinių ir medžiagų reikalavimų, todėl nuspręsta naujo kelio teisimui naudoti tik ilgaamžes ir kokybiškas medžiagas (...)
Pradėjus kelio Molėtai–Utena ardymo darbus nepriklausomoje laboratorijoje buvo atlikti ir betono dangos kokybiniai tyrimai. Tyrimai parodė, kad seno kelio betono danga neatitinka kokybinių mišinių ir medžiagų reikalavimų, todėl nuspręsta naujo kelio teisimui naudoti tik ilgaamžes ir kokybiškas medžiagas, antrą kartą išardyto betono nenaudoti. Tokie tyrimai bus kartojami ir kitose ardomo kelio atkarpose, jei tyrimai parodys, jog išardytas betonas yra kokybiškas, dalis jo bus panaudojama tiesiant naują kelią.
Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus, kurie padėtų sumažinti eismo įvykių skaičių gyvūnų migracijos metu. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
Kelias Vilnius–Utena pastatytas 1979–1985 metais ir yra vienintelis iš betono blokų pastatytas kelias Lietuvoje. Karštuoju metų laiku betono plokštės kelyje dažnai iškildavo, tai kėlė pavojų eismo saugumui bei lėmė spūsčių kelyje susidarymą. Kelyje nuolat atsirasdavo išdaužos bei provėžos.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Capital Realty“ ir 20 NT agentūrų už kartelį – 0,7 mln. eurų baudų
Nekilnojamojo turto (NT) bendrovė „Capital Realty“ ir su ja bendradarbiavusios 20 NT agentūrų sudarė kartelinį susitarimą ir taip apribojo konkurenciją, ketvirtadienį paskelbė Konkurencijos taryba. ...
-
Viceministrė: VERT galėtų būti suteikta galių kontroliuoti elektros sutarčių sąlygas
Tęsiantis ginčams tarp nepriklausomų elektros tiekėjų ir vartotojų, įskaitant ir vidutines bei dideles įmones, dėl baudų už nutrauktas sutartis, energetikos viceministrė Inga Žilienė sako, kad rinkos reguliuotojui reikėtų suteikti daugiau...
-
Žiniasklaida: nelegalių e. kazino aptarnavimo schemoje – ir lietuviški „fintech“ vardai
Kelios lietuviškos ar lietuviškų sąsajų turinčios finansinių technologijų įmonės dalyvavo schemoje, kuri leido nelegaliai veikiantiems internetiniams kazino priimti bankų mokėjimus Europoje, daugiausia Vokietijoje ir Nyderlanduose, skel...
-
Valstybinių miškų urėdija į biudžetą papildomai perves 13,1 mln. eurų1
Valstybinių miškų urėdija (VMU), pernai gavusi 288,6 mln. eurų pajamų, į valstybės biudžetą pervedė 58,9 mln. eurų dividendų. Skelbiama, kad už praėjusius metus papildomai valstybei bus grąžinta dar 13,1 mln. eurų pelno mokesčio. ...
-
Paskutinis laikinų pokyčių etapas Vilniaus oro uosto schemoje: atsiras nauja aikštelė1
Lietuvos oro uostai praneša, kad vykstant Vilniaus oro uosto prieigų ir visos eismo schemos rekonstrukcijai, nuo birželio 3 dienos, atvykus automobiliu, keleivius išlydėti ir pasitikti bus galima naujai įrengtoje aikštelėje P2, esan...
-
Bendrovė „YIT Lietuva“ gerins susisiekimą magistrale A1: vairuotojų prašo kantrybės ir sąmoningumo1
Siekiant didinti šalies susisiekimo infrastruktūros kokybę, toliau auga investicijos į svarbiausią Lietuvos transporto arteriją – magistralinį kelią A1. Atkarpos nuo 70,9 iki 80,5 km kapitalinį remontą „Via Lietuva“ užsakymu ...
-
Du „Ignitis grupės“ saulės ir vėjo parkai elektros gamybą pradės jau netrukus2
Valstybės valdomos energetikos grupės „Ignitis grupė“ vystomas saulės parkas Tauragėje ir vėjo parkas „Silezija 2“ Lenkijoje elektros gamybą gali pradėti dar šią vasarą, sako grupės finansų vadovas. ...
-
A. Armonaitė su Lietuvos „Continental“ vadovu aptarė plėtros galimybes4
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė su Kaune veikiančios Vokietijos automobilių pramonės milžinės gamyklos „Continental Automotive Lithuania“ vadovu Shayanu Ali (Šajanu Ali) aptarė strateginius įmonės planus...
-
Vyriausybė skyrė J. Petrauskienę Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai2
Vyriausybė trečiadienį paskyrė dabartinę Valstybės duomenų agentūros vadovę Jūratę Petrauskienę antrai kadencijai. ...
-
Vilnius ketina pirkti metro ar kitos viešojo transporto sistemos įrengimo studiją10
Už visuomeninį susisiekimą atsakinga sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo. ...