Pereiti į pagrindinį turinį

KLASCO ir Vitės bendruomenė kalbėsis dažniau

2017-10-26 15:00
DMN inf.

Klaipėdoje sunku rasti vietą, kurios neveiktų uosto veikla, tačiau suderinti miesto pramonės ir gyventojų interesus įmanoma, - tokia mintis skambėjo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO ir palei jos teritoriją kažkada uostininkams statyto gyvenamųjų namų kvartalo  atstovų  susitikime.

KLASCO ir Vitės bendruomenė kalbėsis dažniau
KLASCO ir Vitės bendruomenė kalbėsis dažniau / Redakcijos archyvo nuotr.

Prieš pusantrų metų užmegzti susikūrusios  Vitės bendruomenės ir KLASCO ryšiai pastaruoju metu linksta į abipusės naudos pusę  siekiant mažinti verslo ir  gyventojų rūpesčių dėl istorinės kaimynystės.  KLASCO  inicijuotame susitikime su Vitės aktyvu:  Ruslan Schneiderat, Tomu Meškiniu ir kitais gyventojų atstovais, - generalinis direktorius Audrius Pauža paneigė socialiniuose tinkluose skleidžiamus  gandus apie  kraunamos geležies rūdos  taršą, kuri tapatinama su vasarą krautu smuklios frakcijos kroviniu,  ir pasidalino planais apie artimiausio laikotarpio veiklos pobūdį. Jis patikino, kad kompanija padarė didelę pažangą, nes  investicijomis į naujas krovos technologijas bei  sugriežtintomis darbų taisyklėmis žymiai pagerino ekologinę situaciją, kaip įmanoma  siekia slopinti krovos procesų garsus ir dulkių sklaidą. Tačiau jis pažymėjo, kad foninis uosto triukšmas dėl krovos proceso bei vykdomo geležinkelio vagonų manevravimo vis vien išliks, nors ir nuolat mažinamas.  Todėl svarstoma,  kaip jį  dar prislopinti galėtų medžiai greta uosto teritorijos ir vidinis  užstatymas naujais sandėliais.

„Triukšmo lygį  sumažino nauji kranai, nauja grūdų išpylimo stotis, kuri panaikino autotransporto eiles gatvėse. Akivaizdu, kad didžiausias miesto teršėjas yra ne uostas, o automobiliai, todėl mes siekiame, kad kuo daugiau krovinių būtų gabenama geležinkeliu ir minimaliai atliekant krovos darbus nakties metu. Tačiau suprantame ir prie uosto gyvenančius žmones. Todėl  norėtume naujų plėtros projektų pinigus, kuriuos skiriame savivaldybei  kaip kompensaciją už įstatyme numatytus želdynų perkėlimus,  pervesti tikslinei paskirčiai – Vitės kvartalo tvarkymo projektams ir želdiniams, Vitės bendruomenei“, - kalbėjo A. Pauža. Taip pat buvo priminta, kad 2013-2015 metais buvo sumokėta daugiau kaip  milijonas litų į savivaldybės biudžetą - 900 tūkst. litų  miesto infrastruktūrai  ir 150 tūkst. litų – Švyturio gatvės tvarkymo darbams ir želdynams

Jis pritarė gyventojų susirūpinimui dėl savivaldybės planuose numatytos magistralinės gatvės atkarpos palei KLASCO  tvorą,  nes išaugęs transporto srautas didintų triukšmo  lygį. Taip pat A. Pauža  pasidžiaugė, kad susitikimo dalyviai išsakė mintis ir pastebėjimus, jog KLASCO įdėjo nemažai pastangų ir ėmėsi priemonių situacijai gerinti. Savo ruožtu Vitės bendruomenės atstovai teigė, kad rūpindamiesi kvartalo aplinka atsiriboja nuo tų gyventojų, kurie skleidžia neigiamą informaciją viešumoje,  siekdami gadinti Klaipėdos uosto įvaizdį. Jie padėkojo KLASCO vadovui ir darbuotojams už supratimą ir norą su bendruomene  kalbėtis. Tačiau atkreipė dėmesį, kad 1998 metais, dar iki KLASCO privatizavimo,  metalo ritiniams sukrauti naudotas Vitės mokyklos sporto aikštynas, kurį  žadėta sutvarkyti, iki šiol likęs nesutvarkytas ir be savivaldybės dėmesio. 

Vitės bendruomenės valdybos pirmininkas R.Scheiderat ir miesto tarybos narys T.Meškinis,  apibendrindami susitikimo tikslą, akcentavo, kad  KLASCO vadovams dėstomais nusiskundimais, siūlymais  ir prašymais  neketinama  verslui trukdyti ar politikuoti,  o priešingai – siekiama, kad Klaipėdos uostas  klestėtų ir taptų ramsčiu tvarkymo projektams bei  sumanymams, o  naudingos kaimynystės  pavyzdys stiprintų KLASCO reputaciją konkurencinėje aplinkoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų