Įmonė praneša, kad planą pateikė rugsėjo 12 d., kai ir buvo numatytas paskutinis terminas.
Plane surašytos jau įdiegtos, naudojamos ir efektyvios organizacinės bei techninės priemonės, kurios leido suvaldyti taršą, teigiama įmonės pranešime.
Taip pat išdėstyta, ką planuojama įsigyti artimuoju - pusmečio - laikotarpiu bei ilgalaikėje - trejų metų perspektyvoje.
„Mes numatome plėsti sandėliavimo plotus ir taip žeminti rietuvių aukštį bei vėjo įtaką kilti dulkėms. Pasitelkę specialistus, atliksime vėjo srautų modeliavimą teritorijoje. Jis apspręs, kokias taikyti papildomas technines prevencines priemones. Ilgalaikėje perspektyvoje planuojamas dalies krovinių perkėlimas į specializuotas teritorijas pietinėje uosto dalyje“, - nurodė KLASCO generalinis direktorius V. Kaunas.
Oro taršai mažinti KLASCO pastaruoju metu birių krovinių rietuves apipurškė specialiu ekologišku tirpalu, susidariusi plėvelė neleidžia kilti dulkėms, teigia bendrovė. Keliai, technologiniai privažiavimai, įmonės teritorija ir miesto teritorija šalia įmonės kasdien valomi bei laistomi. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rugpjūčio 14 d. krovos zonoje pastatyta monitoringo stotelė nė karto iki šiol nefiksavo kietųjų dalelių paros normos rodiklių viršijimo, vardijama įmonės pranešime.
ELTA primena, kad KLASCO įpareigota parengti poveikio aplinkai mažinimo planą siekiant įveikti Klaipėdos mieste kylančias oro taršos problemas.
Klaipėdos uosto direkcijos atstovas anksčiau yra sakęs, jog KLASCO galėjo prisidėti prie taršos Klaipėdoje.
KLASCO vadovas V. Kaunas yra pripažinęs, kad gali būti, jog KLASCO prisidėjo prie bendro miesto taršos fono, kurį paskatino ir sausra.
Naujausi komentarai