„Pirkėjai Lietuvoje vis dažniau gėrimus renkasi dėl jų skonio ar gaivinančių savybių, o ne dėl sudėtyje esančio alkoholio. Tai ypač pasakytina apie alų ir sidrą, kurių nealkoholinių variantų pasiūla ir pardavimai per metus reikšmingai išaugo. Pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, nealkoholinio alaus ir sidro pardavimai išaugo net 136 proc. Nealkoholinių vynų nupirkta 85 proc. daugiau“, – sako B. Čaikauskaitė.
Anot prekybos tinklo atstovės, į augančią tokių gėrimų paklausą reaguojama plečiant jų asortimentą. B. Čaikauskaitės teigimu, gyventojai šiandien jau gali rinktis įvairių rūšių alų be alkoholio – nuo šviesaus ir kvietinio iki tamsaus bei įvairių skonių alaus kokteilių. Iš nealkoholinių vynų populiariausias yra baltas. Už jo rikiuojasi raudonas ir rožinis vynai bei šių rūšių putojantys vyno gėrimai.
„Tikrai daugėja alaus ar sidro mėgėjų, kurie sąmoningai vietoje įprasto alaus vis dažniau renkasi nealkoholinį – daugelis dėl propaguojamo sveikesnio ir atsakingesnio gyvenimo būdo. Nemažai žmonių nealkoholinį alų ar kitus gėrimus taip pat renkasi ir iš praktinių sumetimų. Nealkoholiniai gėrimai neužkerta galimybės sėsti prie vairo ar dirbti, tačiau leidžia mėgautis pamėgtų gėrimų skoniu“, – sako B. Čaikauskaitė.
Visų gėrimų pardavimai, „Iki“ komunikacijos vadovės teigimu, ženkliai išauga vasaros metu, ypač – karštomis dienomis bei savaitgaliais. Tuomet gerokai šokteli ne tik nealkoholinio alaus, alaus kokteilių ar sidro, bet ir įvairių gaiviųjų gėrimų, gazuoto bei negazuoto vandens pardavimai. Rinkdamiesi juos gyventojai vis daugiau dėmesio skiria jų sudėčiai, maistinėms bei vertingosioms savybėms.
„Gyventojai atidžiau šiandien nagrinėja ir gaiviųjų gėrimų pakuotes. Tai, kad žmonėms vis labiau rūpi jų sveikata ir mityba, rodo ir pastaruoju metu ypatingai augantis įvairiais vitaminais, mineralais, magniu bei kalciu praturtintų gėrimų populiarumas. Taip pat nuperkama nemažai vandens su skoniu, šaltos arbatos gėrimų, giros, lietuviškos sulos. Dažnas pirkėja gaiviųjų gėrimų pasirinkimui skiria ne mažesnį dėmesį nei pieno ar mėsos produktams“, – pažymi B. Čaikauskaitė.
Naujausi komentarai