Pereiti į pagrindinį turinį

"Lietuvos paštas" gudrybę įvardijo klaida?

2018-06-20 02:00

Pašto darbuotojai susigalvojo "verslą" ir mėgina pelnytis iš klientų, įsitikinęs klaipėdietis. Jo manymu, galbūt nesąžiningi asmenys bendrovėje "Lietuvos paštas" neteisėtai mėgino iš jo išsireikalauti mokestį, kurio iš tikrųjų mokėti nereikia. Vyras įtaria, jog tai ne atsitiktinumas, nors pašto atstovai teisinasi, kad tai buvo tiesiog tik netyčinė klaida.

Klaipėdietis, užsisakęs prekių iš Jungtinių Valstijų, pašte staiga išgirdo, kad jam už siuntinį reikia mokėti kažkokius papildomus mokesčius, nors jis viską jau buvo sumokėjęs iki tol. Klaipėdietis, užsisakęs prekių iš Jungtinių Valstijų, pašte staiga išgirdo, kad jam už siuntinį reikia mokėti kažkokius papildomus mokesčius, nors jis viską jau buvo sumokėjęs iki tol. Klaipėdietis, užsisakęs prekių iš Jungtinių Valstijų, pašte staiga išgirdo, kad jam už siuntinį reikia mokėti kažkokius papildomus mokesčius, nors jis viską jau buvo sumokėjęs iki tol.

Pašte – nemalonus siurprizas

Klaipėdietis Andrejus (vardas pakeistas – A.D.) paštu užsisakė prekių iš JAV.

Iš pašto gavęs informaciją, kad jo "pašto siunta atsiųstos prekės sėkmingai deklaruotos LR muitinėje" ir sulaukęs pranešimo, kad siuntinys jau Klaipėdos pašto skyriuje, Minijos gatvėje, nuėjo jo pasiimti.

"Atėjau į paštą, pateikiau asmens dokumentą ir pranešimą. Jie man sako: "Taip, jūsų siuntinys čia, bet jums dar reikia sumokėti papildomus 8,69 euro." Ir paduoda man siuntos kortelę, ant kurios ranka užrašyta ta suma. Mano parsisiųstos prekės suma nesiekė 24 eurų. Nelabai supratau, už ką turiu mokėti dar trečdalį savo siuntinio sumos. Man paaiškino, kad tai dokumentų įforminimo paslaugos. Pasakiau, kad to siuntinio išvis nebeimsiu, jeigu taip", – pasakojo klaipėdietis.

Mokesčio mokėti nereikia?

Vis dėlto Andrejus apsigalvojo ir grįžo išsiaiškinti, už ką tie papildomi 8 eurai. Jis paprašė dar kartą jam parodyti siuntos kortelę.

Kai vyras tą dokumentą ėmė fotografuoti, kad galėtų kreiptis į aukštesnę pašto vadovybę, darbuotoja pradėjo šaukti, kad tai vidaus dokumentas, kurio esą negalima fotografuoti.

"Ją labai greitai užčiaupiau, pareiškęs, kad šiame dokumente yra mano asmens duomenys, todėl turiu teisę jį fotografuoti. Paskui grįžau namo ir paskambinau į "Lietuvos pašto" klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje, ketindamas išsiaiškinti, už ką atsirado kažkoks ranka įrašytas mokestis, kurio neturėjo būti. Tada darbuotoja įvedė į duomenų bazę mano siuntos numerį ir pasakė, kad man jokio mokesčio mokėti nereikia", – pasakojo Andrejus.

Įtarė net nusikalstamą schemą

Vyras grįžo vėl į tą patį pašto skyrių Minijos gatvėje. Ir vėl pareikalavo savo siuntinio, pareiškęs, kad kalbėjo su vadovybe Vilniuje ir ten išsiaiškino, kad jokio papildomo mokesčio jam mokėti nereikia.

"Darbuotoja dar bandė aiškinti, kad 8 eurų mokestį man vis dėlto reikia mokėti. Tačiau kita paštininkė paėmė iš jos mano siuntinį, atidavė man ir jai paaiškino, kad viskas gerai, esą man mokėti tikrai nereikia", – keistą siuntinio atsiėmimo istoriją pasakojo klaipėdietis.

Andrejus pateikė dokumentus, patvirtinančius, kiek iš tiesų kainavo jo siunčiamos prekės ir siuntimo paslaugos.

Jis dar kartą pabrėžė, kad ranka užrašytas mokestis galėjo būti padarytas ir pikta valia, galbūt siekiant pasipelnyti.

Beveik esu tikras, kad tai veikiausiai susigalvotas "versliukas", kaip mulkinti patiklius klientus.

"Iš pašto skyriaus darbuotojų reakcijos ir jų elgesio, kai grįžau antrą kartą, supratau, kad ranka rašytas mokestis ant mano siuntos kortelės – jiems anaiptol ne naujiena ir neatsitiktinumas. Beveik esu tikras, kad tai veikiausiai susigalvotas "versliukas", kaip mulkinti patiklius klientus. Jei, pavyzdžiui, asmuo siunčiasi prekių už didesnę sumą, į tuos nežinia iš kur ir už ką atsiradusius kelis eurus turbūt žmogus nekreipia dėmesio. Aš atkreipiau, ir paaiškėjo negražūs dalykai", – kalbėjo vyras.

Padėkojo už "išsakytas pastabas"

Klaipėdietis teigė, jei ne jo atkaklumas, kai kas galbūt būtų iš jo pasipelnęs.

Būtent todėl jis nusprendė iki galo išsiaiškinti, ką reiškia ranka rašyta suma ant oficialaus dokumento šiais laikais, kai tokių dalykų niekur būti nebegali.

Juk "Lietuvos paštas" – ne kaimo krautuvėlė, ironizavo Andrejus.

Vyras dėl šio incidento parašė oficialų skundą į bendrovę "Lietuvos paštas". Ir gavo atsakymą, kuris jį dar labiau užgavo.

"Dėkojame jums už išsakytas pastabas. Nuoširdžiai atsiprašome, kad dėl įvykusių techninių nesklandumų "Lietuvos pašto" duomenų bazėje, Klaipėdos 4-ojo pašto darbuotojas suklydo bei neteisingai informavo jus dėl siuntai paskaičiuotų mokėtinų mokesčių. Labai nemalonu ir apgailestaujame, kad mūsų darbuotojams nepavyko tinkamai paaiškinti susidariusios situacijos ir tai sukėlė jums nemalonią patirtį. Pranešame, kad su minėto pašto darbuotojais aptarėme situaciją, papildomai priminta, kaip elgtis iškilus nesklandumams, bei atkreiptas jų dėmesys į atsakingo ir profesionalaus darbuotojo elgesį, bendravimo su klientais svarbą, darbo kokybę. Dar kartą atsiprašome už nesklandumus. Dėkojame, kad atkreipiate dėmesį į iškilusias problemas", – Andrejui parašė bendrovės "Lietuvos paštas" Klientų patirčių valdymo departamento Aptarnavimo kokybės skyriaus specialistė.

Negaliu atsistebėti. Kaip jiems ne gėda tvirtinti, jog tai buvo duomenų bazės klaida?

"Negaliu atsistebėti. Kaip jiems ne gėda tvirtinti, jog tai buvo duomenų bazės klaida? Juk jie puikiai supranta, kad tai jokia klaida, nes net suma buvo neteisinga įrašyta, jei tai išties buvo muito mokestis. Kaip duomenų bazė gali "pamiršti" formulę, pagal kurią skaičiuojamas tas mokestis? Pats esu IT sistemų administratorius ir puikiai žinau, kokios būna duomenų bazės klaidos", – piktinosi Andrejus.

Ateityje situacija nesikartos?

Dienraštis kreipėsi į "Lietuvos pašto" administraciją dėl šio keisto atvejo, kuris nutiko Klaipėdos pašte.

Žurnalistai pabandė išsiaiškinti, kodėl už siuntinį, kuris realiai nebuvo apmokestinamas jokiais muitais, klientas atėjęs jo atsiimti sužinojo, kad reikia primokėti dar 8 eurus.

Maža to, ta priemoka ant siuntos kortelės buvo užrašyta ranka.

"Klaipėda" pasidomėjo, ar pagrįstai žmogui kilo įtarimas, kad jis ne pirmas toks klientas, kurį esą siekia apgauti tokiu būdu.

Bendrovės "Lietuvos paštas" komunikacijos vadybininkė Reda Kazlaitė dar kartą atsiprašė kliento už patirtus nepatogumus.

Ir "nesusipratimą" mėgino grįsti pastaruoju metu paštą užgriuvusiais dideliais kiekiais siuntų iš trečiųjų šalių, ypač – iš Kinijos.

"Tokiu atveju, siekiant siuntas gyventojams pateikti kiek įmanoma greičiau, vyksta itin didelis, atsakingas ir kruopštus siuntų apdorojimo darbas. Jūsų minimu atveju gyventojo siunta neturėjo būti apmokestinta, tačiau dėl vieną dieną laikinai trukusių techninių nesklandumų vidinėje sistemoje buvo netyčia padaryta žmogiška klaida. Jokiu būdu nesiekiame apgaudinėti klientų, dirbame laikydamiesi įstatymų, darbo tvarkos ir etikos normų reikalavimų. Dėsime pastangas, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų", – paaiškino R.Kazlaitė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų