Kaip teigiama įmonės pranešime, į ilgalaikį turtą grupė investavo daugiau kaip 70 mln. eurų.
„Stabiliai augantys grupės finansiniai rezultatai leido susikoncentruoti į veiklos plėtrą atidarant naujas parduotuves ir atnaujinant senąsias, gerinant klientų aptarnavimą, diegiant modernius sprendimus prekybos vietose“, - teigia „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Dalius Misiūnas.
Pranešime taip pat nurodoma, kad visų „Maxima grupės“ valdomų mažmeninės prekybos įmonių pajamos 2017 metais augo.
„Sparčiausiai didėjo Bulgarijoje veikiančio „T-Market“ prekybos tinklo apyvarta, išaugusi beveik ketvirtadaliu (iki 111 mln. eurų). Antrasis buvo Lenkijoje veikiantis „Aldik“, kurio apyvarta augo daugiau kaip 9 proc. (iki 52 mln. eurų). Latvijoje ir Estijoje apyvarta augo daugiau kaip po 4 proc. (atitinkamai iki 723 mln. eurų ir 464 mln. eurų), Lietuvoje - 1,7 proc. (1,5 mlrd. eurų)“, - teigiama pranešime.
Kaip teigiama pranešime, „Maxima grupė“ 2017 metais tęsė investavimą į naujų parduotuvių atidarymą ir senųjų modernizavimą - tam skyrė daugiau kaip 70 mln. eurų. Per metus buvo atidaryta 17 naujų parduotuvių, metų pabaigoje „Maxima grupės“ įmonės valdė 568 parduotuves.
Elektroninės maisto prekių parduotuvės „Barbora“ prekių pardavimo pajamos (be PVM) 2017 metais siekė 19,9 mln. eurų ir buvo 36 procentais didesnės nei 2016 metais, kai jos sudarė 14,6 mln. eurų.
Naujausi komentarai