Pereiti į pagrindinį turinį

NT ekspertas pataria, kaip paruošti būstą pardavimui ir organizuoti jo apžiūras

2020-01-07 05:00
DMN inf.

Žmonės nuomonę susidaro matydami, klausydami, skatinami sukeltų emocijų, o kartais yra įtikinami kitų. Visi šie komponentai yra neatsiejama pardavimų meno dalis. Tinkamai juos pritaikius, galima daryti įtaką asmens apsisprendimui sau naudinga kryptimi. Tačiau, reikiamai nepasiruošus, neretai viskas lengvai sugadinama ir apie teigiamą rezultatą tenka užmiršti. Nekilnojamojo turto pardavime galioja tie patys dėsniai.

Mantas Paulauskas
Mantas Paulauskas / Asmeninio archyvo nuotr.

Tvarka ir švara

Įėjus į namus, pirkėjai turi matyti kuo mažiau apkrautą vaizdą. Jiems turi būti palikta erdvės įsivaizduoti, kaip jie čia įsikurs. Visus asmeninius daiktus, rūbus, žaislus geriau paslėpti mažiau matomose vietose. Dalis žmonių greitai sureaguos į dulkes, dėmes ar kitus nešvarumus, kuriuos rekomenduoju iš anksto pašalinti. Tvarkymasis prieš kiekvieną apžiūrą gali kelti nepatogumų bei varginti, jeigu dar ten gyvenate, bet, norint parduoti, būtinos pastangos ir atsakingas požiūris.

Kvapai ir garsai

Vienas grėsmingiausių dirgiklių apžiūros metu gali būti nemalonus kvapas, kuris sukels norą iš karto išeiti. Pavyzdžiui maisto gaminimo kvapas taip pat yra dirgiklis. Prieš sulaukiant svečių atidarykite langus ir pravėdinkite kambarius. Taip pat rekomenduoju butą nežymiai aromatizuoti tam skirtomis kvapniosiomis priemonėmis. Papildomo jaukumo gali suteikti negarsiai įjungta muzika, kuri bus tarsi malonus fonas žmogaus klausai.

Šviesa

Praskleiskite užuolaidas, pakelkite roletus, atkraustykite palanges, leiskite į namus patekti kuo daugiau šviesos. Jeigu tai tamsus paros laikas – įjunkite kuo daugiau šviesiančių įrenginių. Šviesa suteikia teigiamas emocijas, tamsa sumažina erdvumo jausmą. Tai rodo ir šiuolaikiniame interjero dizaine laiminčios šviesios spalvos.

Atsakykite į klausimus, pasiruoškite dokumentus

Jeigu pirkėjai bent kiek rimčiau susidomės jūsų turtu, jie neabejotinai užduos eilę klausimų. Pavyzdžiui: kiek kainuoja šildymas šalčiausiais mėnesiais, kada tvarkytas namo stogas, ar keisti vamzdžiai ir elektros instaliacija, prieš kiek metų darytas remontas, apie parkavimą. Į klausimus turite atsakyti užtikrintai. Kitaip pirkėjams gali pasirodyti, kad kažką slepiate ar meluojate. Rekomenduoju šalia savęs turėti turto bylutę su brėžiniais, sąskaitas už komunalines paslaugas – jų taip pat dažnai paprašo.

Svetingumas ir žmogiškumas

Priimkite svečius su teigiamomis emocijomis ir šypsena. Niekam nepatinka šalia esantys suirzę žmonės. Būkite gidu, kuris maloniai praves ekskursiją po namus. Dažnu atveju jūsų turtą kritikuos, ieškos prie ko prikibti. Tokiu būdu norima jus įtikinti sumažinti kainą – reaguokite ramiai, neatsakykite tuo pačiu negatyvu, argumentuokite, kad trūkumų neslėpėte ir į juos atsižvelgta. Apžiūros metu pakalbinkite pirkėjus ir kitomis temomis, taip lengviau „pramušite ledus“.

Išsiaiškinkite poreikius ir akcentuokite privalumus

Pirmiausia neskubėkite girti būsto, o paklausinėkite, kas svarbu jį apžiūrintiems asmenims, sužinokite ką laiko privalumais. Jeigu jų atsakymai sutampa su tuo, ką galite pasiūlyti, tuos dalykus labiausiai ir akcentuokite. Pavyzdžiui, išsiaiškinote, kad jūsų pirkėjas gyvens ne pats, o butą pirks investicijai ir nuomos. Kaip privalumą pateikite, kad šalia yra aukštoji mokykla ar geras susisiekimas su daug darboviečių, kad lieka baldai, elektronika bei technika. Tuo atveju, kai žmonės turi mažų vaikų ar planuoja šeimos pagausėjimą, įvardykite šalia esančius darželius ir mokyklas. Situacijai, kai žmogus nori ateiti ir nieko netvarkęs gyventi, akcentuokite atliktus remonto darbus.

Daugiau naudingų patarimų, susijusių su nekilnojamuoju turtu, galite rasti čia.

Mantas Paulauskas padės visais su nekilnojamuoju turtu susijusiais klausimais  tel. 8 605 19015.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų