Turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ konkurso laimėtoją pasirinko partnere reklamos bei žiniasklaidos kampanijoms.
„Šalies, kaip turistinės krypties žinomumą ir įvaizdį būtina palaikyti siekiant kuo greičiau atstatyti turistų srautus pasibaigus pandemijai ar stabilizavus situaciją“, – BNS komentavo „Keliauk Lietuvoje“.
Tačiau, pasak jos, pandemijos metu tokios kampanijos skiriasi nuo įprastų savo turiniu, komunikacija, taip pat perdėliojami resursai, skirti konkrečioms rinkoms.
Kampanijų metu numatoma orientuotis į Lietuvos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Švedijos, Norvegijos, Prancūzijos, Izraelio, Baltarusijos, Estijos, Latvijos, Lenkijos ir kitų šalių rinkas.
„Mindshare Lietuva“ BNS teigė, kad sėkmingą dalyvavimą konkurse lėmė bendrovės patirtis.
„Įmonėje dirba ilgamečiai rinkos ekspertai, puikiai išmanantys tiek vietinės, tiek tarptautinės žiniasklaidos ir medijų rinkos niuansus“, – teigia įmonė.
Be to, ji dirbo su tarptautiniais prekės ženklais „Unilever“, „US Pharmacia“, „Huawei“, „Mondelez“, „Danone“, „Kimberly Clark“ ir daugeliu kitų.
Sutartis su „Mindshare Lietuva“ pasirašyta spalį, o tarp konkurso dalyvių buvo dar penkios Lietuvos bendrovės „Trendmark“, „Havas Media“, „Inspired Communications“, OMD, „BPN LT“.
Naujausi komentarai